Spring naar bijdragen

nieuwe schokdempers;uitlijnen?


Reggie
 Share

Recommended Posts

Hallo collega's,

ik heb rondom nieuwe schokbrekers geplaatst onder mijn Jeep Cherokee. Bij een snelheid van ongveer 100 km/u voel ik een irritante trilling door de gehele Jeep. Ik voel nergens speling in de wielen. De wielen zijn vorig jaar gebalanceerd. Moet mijn Jeep weer opnieuw worden uitgelijnd?:whistle:

gr Reggie J

bewerkt door Reggie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Ab,

mijn Jeep is niet verhoogd. Ik zat ook al te denken aan een nieuwe stuurdemper. Ik ga trachten het stapsgewijs op te lossen. Ik had de wielmoeren opnieuw aangedraaid en moest behoorlijk wat slagen maken om ze vast te krijgen. Heb ik nieuwe wielmoeren nodig?

vr gr Reggie J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wielmoeren nog een keertje controleren als je 20 km gereden hebt, zitten ze nog vast, dan is het goed, anders waar nodig vervangen, eventueel zelfs met bout en al. Wielen verliezen is geen pretje:wacko:

Controleer je de compleete wielophanging, stuurinrichting en aandrijflijn (kruisjes) op speling. Een klein beetje ruimte ergens op kan al vervelende trillingen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...