Spring naar bijdragen

stuurbekrachtinging set


M-REX
 Share

Recommended Posts

had jawel eens 2 dagen vrij en gelijk maar een aan de slag gegaan om mijn stuurbekrachtiger op me rator tebouwen

het heeft wat voeten in de aarde gehad want niets paste zel een pasplaat moeten maken voor de pomp met houder

stuurhuis monteren was geweldig de bouten zaten muur en muur vast maar

andere stuurstang maken en ga zo maar door

tig V riemen uit zoeken voor de juiste lengte

maar het is gelukt en man wat had ik dat gemist reed al weer lange tijd er zonder

hngyqyrpiy7wrngd5v59.jpgfw8i1nna8czjmx8vr4cf.jpggwlokb8bvy4ox7w7srac.jpgmud1j7ezkrhtgztbd0b6.jpgh3dm3bz0942n60r8casa.jpga1x5meho4ph7fuk6ndap.jpgq3c7kkpxjwl75awa9q04.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
had jawel eens 2 dagen vrij en gelijk maar een aan de slag gegaan om mijn stuurbekrachtiger op me rator tebouwen

het heeft wat voeten in de aarde gehad want niets paste zel een pasplaat moeten maken voor de pomp met houder

stuurhuis monteren was geweldig de bouten zaten muur en muur vast maar

andere stuurstang maken en ga zo maar door

tig V riemen uit zoeken voor de juiste lengte

maar het is gelukt en man wat had ik dat gemist reed al weer lange tijd er zonder

hngyqyrpiy7wrngd5v59.jpgfw8i1nna8czjmx8vr4cf.jpggwlokb8bvy4ox7w7srac.jpgmud1j7ezkrhtgztbd0b6.jpgh3dm3bz0942n60r8casa.jpga1x5meho4ph7fuk6ndap.jpgq3c7kkpxjwl75awa9q04.jpg

Das ook nog een optie....:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...