Spring naar bijdragen

APK Probleempje ?


Bartman
 Share

Recommended Posts

Remtrommels eraf, alles schoonmaken, dikte remvoeringen controleren, metalen delen welke langs elkaar glijden even ietwat invetten met kopervet en tenslotte het stelmechanisme even goed gangbaar maken!!

Daarna remtrommel weer monteren en middels het gat in de achterkant van de ankerplaat en een schroevendraaier de schoenen opstellen totdat ze aanlopen. ( monteer eerst de wielen, haal het rubbertje uit de ankerplaat en draai aan het wieltje van de remsteller, prutswerk!!). Hierna een keer op de rem trappen en weer stellen.... dat doe je een keer of 4....

Daarna een stukje rijden en een paar keer remmen. Ook achteruit, omdat het stelmechanisme de remmen stelt tijdens remmen bij achteruitrijden!!!

Succes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net het zaakje los gehad en schoongemaakt, zag er goed uit alles weer inelkaar alfstellen tot ie iets aanloopt, proefrit voelt goed ook nog even naar plaatselijke 123 service ( koopavond ) remmentest gedaan gratis ! daar zeggen ze prima dus op naar morgen om hem weer bij mijn APK meester neer te zetten ! Ik hoop dat het lukt....kan ik zondag weer de modder in ! wink.gif

Bedankt voor de tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...