ludojeep Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 hallo wij zijn sinds kort in bezit van een echte jeep (cherokee) xj. nu wou ik vandaag met mijn aanhanger weg maar blijkt dat de verlichting niet goed werkt. onze vorige auto had een 7 polige stekker en daar deed de verlichting altijd goed ,de jeep heeft een 13 polige stekker en daar past de 7 polige ook in maar dan brandt er maar 1 lamp hoe kan dat? gr ludo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Newbe Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Kijk even op caravanhandboek.nl bij 12V aansluiten en daar vind je de schema's. Pool 5 en 7 zijn voor de achterlichten van de aanhanger. Mogelijk zijn die in de auto samengevoegd op één van de twee of krijgt één van de twee gewoon geen spanning. Je moet wel zeker weten dat de lampen van de ahw en de massa-aansluiting in orde zijn natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 alsjeblieft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Newbe Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Chris, jij bent daar handiger in dan ik, maar zet dan die 7-polige aansluiting er even naast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Chris, jij bent daar handiger in dan ik, maar zet dan die 7-polige aansluiting er even naast. Had deze toevallig op me lappie staan, maar volgens mij was daar ook al eens een topic over geweest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 1 Richtingaanwijzer links Geel 1.0 L 2 Constante stroom / Mistlamp Blauw 2.5 54G 3 Massa Wit 2.5 31 4 Richtingaanwijzer rechts Groen 1.0 R 5 Achterlicht rechts/breedtelicht Bruin 1.0 58R 6 Remlichten Rood 1.0 54 7 Achterlicht links / breedtelicht Zwart 1.0 58L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bleek Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Hier staan ze beiden op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micky Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Kan ook nog weleens een verschil in zitten of je amerikaanse of europese verlichting hebt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludojeep Posted August 17, 2010 Author Report Share Posted August 17, 2010 de kabelboom was gewoon helemaal verrot. nieuwe kabels eraan en hij deed het weer ideaal zo'n aansluitschema! iedereen bedank. gr ludo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts