Spring naar bijdragen

360 blok met vreemde vonkperikelen... HELP!


Joris vGinderen
 Share

Recommended Posts

HAllo medeforummers,

ik heb iets uiterst bijzonder met mijn Chief Cherokee.

Ik heb de krukaskeerring vervangen aan de bakkant, en sindsdien wil ie niet meer lopen... :unsure:

Aangezien het één totaal niets te maken kán hebben met het ander, ging ik ervan uit een draadbreukje ergens te hebben veroorzaakt. Helaas alleen heb ik alles (denk ik) doorgemeten, en kan niets vreemds ontdekken.

Wat ie doet is het volgende;

Bij starten vonkt ie één keer (krachtig)... tijdens doorstarten vonkt ie NIET... en tijdens terughalen sleutel (uitzetten) vonkt ie weer één keer.

Bij wie gaat er een lampje branden, want mijn lampje is momenteel redelijk uit... :bye1:

Ik wacht met spanning op de verlossende tip, haha...

grtz, Joris van Ginderen, uit Twello.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien je contact.

Volgens mij werkt dit hetzelfde als bij de rest van de Jeepfamilie,door je sleutel te draaien schuift er boven op de stuurkolom een stangetje op en neer.Deze zit vervolgens in een schakelaar halverwege de stuurkolom.Misschien zit hier een slecht contact in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, das een invalshoek die ik nog niet had bekeken, dus zal dat vanavond even checken.

Wel vreemd is dat ik de juiste spanningen op de bobine meet, 6,5 volt op contact, en 12,7 volt tijdens starten.

Als het probleem bij deze schakelaar zou zitten, zou ik hier dan ook geen andere waardes meten??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...