Spring naar bijdragen

type Achteras onder de ZJ


Ghostrider
 Share

Recommended Posts

Hallo Forum leden,

Ik heb vandaag mijn cardan achter van nieuwe olie voorzien, ik heb het deksel eraf gehaald en nu vraag ik mij af wat voor type as hier onder ligt.

Op het deksel staat Dana 97-235 waarbij de 5 de helft kleinere is als de ander cijfers verder stond erop limited slip 46590-1

Op het type plaatje stond 52111998 AA-LS en daar onder 3 73 606047-1

Nu zou er volgens de kroon website 1,2 liter olie in moeten maar er kwam ong. 2liter uit en na bijvullen kon ik met mijn pink het niveau nog niet raken.

Waar doe ik goed aan? de 1,2 liter aanhouden of vullen tot 3a5 mm onder de vulopening? grtz Ghostrider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Forum leden,

Ik heb vandaag mijn cardan achter van nieuwe olie voorzien, ik heb het deksel eraf gehaald en nu vraag ik mij af wat voor type as hier onder ligt.

Op het deksel staat Dana 97-235 waarbij de 5 de helft kleinere is als de ander cijfers verder stond erop limited slip 46590-1

Op het type plaatje stond 52111998 AA-LS en daar onder 3 73 606047-1

Nu zou er volgens de kroon website 1,2 liter olie in moeten maar er kwam ong. 2liter uit en na bijvullen kon ik met mijn pink het niveau nog niet raken.

Waar doe ik goed aan? de 1,2 liter aanhouden of vullen tot 3a5 mm onder de vulopening? grtz Ghostrider

AUB vullen totdat de olie eruit loopt vanuit de rubberen nippeL !!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab en Ogdak bedankt, ik heb op de site van Dana gekeken en heb aan de hand van het nummer 606047-1 ontdekt dat het om een Dana 44 gaat met een ratio van 3.73.

Sorry voor de late reactie, maar door internationale vervoersperikelen kon ik niet eerder reageren.

Gr Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...