Spring naar bijdragen

beginnend airco probleempje


Recommended Posts

beste forummers

In mijn GC WJ uit 2000 is er een probleempje aan het ontstaan met de airco denk ik. De airco én verwarming doet het nog allebei, alleen...de airco is wat te enthousiast lijkt me.

Want bij 17 graden buitenlucht blijft ie gewoon koude airco lucht blazen, zelfs als de climate control op 23 staat. Pas als ik de gewenste temp op minimaal 25 zet gaat de airco uit. En terug naar 23, gaat de airco weer aan en ijskoude lucht blazen. Dit lijkt me niet normaal?

Ten tweede is er na een rit vochtontwikkeling onder het handschoenen kastje aan de passagierskant.

ik heb heel wat gegoogled en gezocht op 't forum en ik kwam verschillende cases met de aircoproblemen tegen, maar deze combi heb ik nog niet gezien.

Of zijn het wellicht meerdere problemen?

Iemand een idee?

thanks

Roel

Amsterdam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks

dat dacht ik ook,

Maar ik krijg de volgende (historie) foutcodes:

51 = AI (Recirc) door travel range too small

52 = AI (Recirc) door travel range too large

46 = AI (Recirc) motor was not responding

Dus de circulatieklep zou (ook nog es) kapot zijn..?

zorgt een kapotte circulatieklep dan ook voor temperatuurschommelingen en waterlekken?

Voordat ik volgende week de hele week (jaja) ga sleutelen wilde ik graag even jeepers ervaringen horen hieroever, had nog nooit iets met m'n airco gehad nl.

grtz roel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...