Spring naar bijdragen

Sloten, braakschade en stangetjes


Renzzz
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

heeft er iemand nog een oude deur staan waar het stangetje van de cylinder naar het slot in zit die hij wil verkopen? rolleyes.gif

Mijn nieuwe Jeep heeft braakschade, er is wel een nieuwe cylinder die past op de huidige sleutel, maar het stangetje van de cylinder naar het slot mist..... sad.gif

Alternatief is natuurlijk Centrale deurvergrendeling inbouwen (zit er niet in) en de plek waar de cylinder zit dicht lassen en overspuiten. Minder inbraak gevoellig???

De vorige eigenaar woonde in Amsterdam ik niet wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mijn deel 1 is het:

cherokee 4.0i S 4sp. Aut. 5drs. E2

Geen airco, Geen electrische ramen, Geen cruise control en Geen centrale deurvergrendeling. (kan het ook niet kapot gaan...)

Ik zit er wel over te denken om een keertje cruisecontrol in te bouwen. Zij die tweedehands uit sloopauto's te krijgen? Ik heb een heleboel niet aangesloten connectors achter het dashboard gevonden, misschien is de cruisecontrol dus al wel bedraad...

Renzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zult bij Bastings, jeepcherokeeparts en dergelijke best aan een gebruikte cruisecontroll kunnen komen. Zorg wel dat je alle onderdelen erbij hebt! Koop daarom eerst een service manual van Jeep, en zoek daarin precies op wat je nodig hebt. In die manual staan meteen ook alle connectoren vermeld, dan kun je ook vooraf checken of ze er bij jou inzitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...