Olivier Geplaatst March 20, 2005 Rapporteren Share Geplaatst March 20, 2005 ik vroeg me af of er meer dingen aangepast of vervangen moeten worden bij het plaatsen van een verhogingsset veren, behalve de dempers dan. en heeft iemand een idee wat het kost om de jeep via de vering te verhogen? BVD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst March 20, 2005 Rapporteren Share Geplaatst March 20, 2005 de kosten hangen af van het merk dat je kiest,in utrecht verkopen ze bv. procomp voor ongeveer 850 euro en b&s verkoopt rancho voor zo'n 1200 euro dacht ik.. laat je het uit de us komen ben je soms voor 500 dollar eigenaar van,al moet je het dan nog wel ff laten overkomen.. tussen de merken zit zeker verschil!!! de setjes zijn over het algmeen compleet met veren,bushings,u-bolts enzo voor een 2.5 inch set en evt. een transfercase lowering-set en een dropped pittmanarm voor een 4 inch setje.. dit verschilt ook per merk. oja....nog een aanpassing is je rijstijl...het rijgedrag van je auto veranderd natuurlijk ook!! succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Olivier Geplaatst March 26, 2005 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 26, 2005 alvast bedankt voor je reactie, maar toch weer wat vraagjes een transfercase lowering-set en een dropped pittmanarm zijn die echt nodig en wat doen/verbeteren die? (jah nog echt een leek op het gebied van dit soort termen ) en wat zijn de verschillen in de merken? en merk je dat verschil ook op de gewone weg of alleen bij zwaar offroaden? oowjah...op welke manier veranderd het weg gedrag? BVD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Olivier Geplaatst March 26, 2005 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 26, 2005 vervolg op vorig bericht..... kan iemand mij misschien het verschil laten zien tussen 2.5" verhoging en een 4"???? wederom BVD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst March 26, 2005 Rapporteren Share Geplaatst March 26, 2005 Kijk hier maar eens: -KLIK- 't gaat hier wel om de YJ, maar het geeft een goede indruk van de verschilende lifts! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Olivier Geplaatst March 26, 2005 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 26, 2005 keej thnx...vooral die van Spattex vind ik wel een nette hoogte!!!! maar waarvoor zijn die transferloweringcase en die pitman arm, kan er namelijk niks over vinden iemand? BVD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst March 26, 2005 Rapporteren Share Geplaatst March 26, 2005 Pittmanarm: om de stuurgeometrie te behouden. Lowering: Om de hoeken in de aadrijfas binnen de perken te houden i.v.m. levensduur van de kruisjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.