Jojada Reiss Geplaatst May 8, 2010 Rapporteren Share Geplaatst May 8, 2010 Onlangs sprak ik een eigenaar van een Wagoneer die mij vertelde dat de slechte bouw en lakkwaliteit van de Wagoneer in ons natte klimaat al snel leidt tot roest in kokers en allerlei roestplekken rondom bevestigingspunten zoals de dakdrager of waar water kan blijven staan zoals op de randen van de woodystrips. Wat zijn jullie ervaringen met roestgevoeligheid? Moet de auto altijd binnen kunnen worden gezet om te voorkomen dat hij voor je ogen wegrot? En wat zijn de beste behandelingen om roestvorming van chassis en carosserie te voorkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst May 9, 2010 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2010 Binnen zetten scheelt, mits de ruimte goed geventileerd is, anders roest het mogelijk nog harder. Diverse mogelijkheden voor het behandelen van de holle ruimte zijn mogelijk zoals ML van Valvoline. Voor roest aan de buitenzijde is het van belang dat de lak in goede staat is, juist op die lastige plekken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.