Spring naar bijdragen

Mijn cherokee trilt


Recommended Posts

e170,- is wel erg veel. die van mij koste ongeveer e75,- en volgens mij is dat een gangbare prijs.

Let er wel op dat het niet je (kapotte)stuurdemper is die de trilling veroorzaakt!

Controleer je remmen goed(warmlopen tgv vastzittende piston in je remklauw) en loop alles na op speling.

Laat hem desnoods ook even uitrichten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

het zijn bij mij niet mijn remmen en heb geen abs, een vriend heb er naast gereden en dan zie je gewoon mijn voor banden naar lings en rechts klaperen, als je door een kuiltje gaat, en dan is mijn stuur ook niet meer te houden, wink.gif dat is echt mijn stuur demper, maar nu zit ik, ik wil hem ook verhoogen over maand of twee, biggrin.gif moet er dan ook niet een andere stuur demper op, of is dat gewoon de zelfde. sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by jeep_buffalo@Mar 31 2005, 02:57

het zijn bij mij niet mijn remmen en heb geen abs, een vriend heb er naast gereden en dan zie je gewoon mijn voor banden naar lings en rechts klaperen, als je door een kuiltje gaat, en dan is mijn stuur ook niet meer te houden, wink.gif   dat is echt mijn stuur demper, maar nu zit ik, ik wil hem ook verhoogen over maand of twee, biggrin.gif   moet er dan ook niet een andere stuur demper op, of is dat gewoon de zelfde. sad.gif <div align="right">

Neuh, pas vanaf 35" ergens in die buurt hoef je pas aan zwaardere modellen stuurdempers te denken. En dan nog niet altijd... dus ga gerust je gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...