Spring naar bijdragen

30 Mei Strand Evenement Brouwersdam (Stg Zeeland 4x4)


Dannie
 Share

Recommended Posts

Zo ik ben ook terug van het strand.

We hebben een leuke dag gehad het begon alleen een beetje slecht ik stond na geloof ik 20m al vast , de 4 wheel drive deed het niet hij was met geen mogelijkheid in de 4 wiel aandrijving te krijgen.

Gelukkig net kennis gemaakt met Maarten(Raven) en die heeft me terug op het verharde getrokken en heeft 'm op de hand de as gelocked zodat ik toch nog rijden waarvoor veel dank :D.

Verder was Jeeped en Adh ook op het strand te vinden en nog een paar waar ik de naam niet meer van weet :whistle:.

Een paar keer goed vast gestaan dus me sleeplint is ook ontmaagd :lol:.

Al met al een leuke dag en van de week maar eens kijken waarom de aandrijving niet werkte (dus Zino je hoort me nog)

Had trouwens op de heen weg nog een probleempje Ik had deze week nieuwe spiegels gemonteerd en ineens vliegt mijn glas eruit:wacko: onderweg dus die moet ook ff gemaakt worden (gelukkig reed er niemand achter me).

Heb maar een paar foto's die zal ik er nog bij zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanwege mijn pas geopereerde vinger heb ik niet gereden, maar ben toch even wezen kijken.

Zag er goed uit en ook een paar bekenden gezien, o.a. Ed met zijn liefje...:P

hieronder mijn foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=I6CGP6PI

Jammer dat we je gemist hebben Jan :lol: Leuke foto's.

Het was een leuke dag die nat begon. Verzameld bij Hoogvliet en met 5 Jeeps naar de Brouwersdam vertrokken ( Joppie, JeepEd, Nick, Erik en wij )

We hebben eerst een toertocht door Zeeland gemaakt om een tankstation te vinden. Volgens de navi waren de dichtsbijzijnde pompen in Brouwershaven en Renesse, maar een groot toeristisch dorp als Scharendijke zal toch zeker ook wel een benzinepomp hebben!? Nee dus :whistle:.

Uiteindelijk in Brouwershaven kunnen tanken!

Een paar meter op het strand begon het al.

Erik zat vast en Bleek had geen 4WD.

Erik losgetrokken en Bleek terug naar de weg gesleept om de 4WD handmatig om te zetten bij de vacuum disconnect.

Daarna verliep alles soepeltjes.

In het begin Erik nog even begeleid om wat zandheuvels over te komen, maar daarna was geen berg hem te hoog :D

Tegen de middag klaarde het op en werd het goed warm.

Op het eind kwamen we Deef en Lin nog tegen met Linda's broertje.

Al met al een geslaagde dag en een beginnend Jeep-enthousiast nog enthousiaster gemaakt.

Hier nog wat fotootjes:

http://www.mijnalbum.nl/Album=UJS4MC6W

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat we je gemist hebben Jan :lol: Leuke foto's.

Het was een leuke dag die nat begon. Verzameld bij Hoogvliet en met 5 Jeeps naar de Brouwersdam vertrokken ( Joppie, JeepEd, Nick, Erik en wij )

We hebben eerst een toertocht door Zeeland gemaakt om een tankstation te vinden. Volgens de navi waren de dichtsbijzijnde pompen in Brouwershaven en Renesse, maar een groot toeristisch dorp als Scharendijke zal toch zeker ook wel een benzinepomp hebben!? Nee dus :whistle:.

Uiteindelijk in Brouwershaven kunnen tanken!

Een paar meter op het strand begon het al.

Erik zat vast en Bleek had geen 4WD.

Erik losgetrokken en Bleek terug naar de weg gesleept om de 4WD handmatig om te zetten bij de vacuum disconnect.

Daarna verliep alles soepeltjes.

In het begin Erik nog even begeleid om wat zandheuvels over te komen, maar daarna was geen berg hem te hoog :D

Tegen de middag klaarde het op en werd het goed warm.

Op het eind kwamen we Deef en Lin nog tegen met Linda's broertje.

Al met al een geslaagde dag en een beginnend Jeep-enthousiast nog enthousiaster gemaakt.

Hier nog wat fotootjes:

http://www.mijnalbum.nl/Album=UJS4MC6W

ook ik heb vele fotoos gemaakt ben ze nu aan het oploaden zal dalijk de link even plaatsen....

groetjes Tries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ziet er gaaf uit. Ik begin nu echt te balen dat ik er niet bij was. Heb dus vandaag besloten mijn jeep voor groot onderhoud weg te brengen. Kan ik misschien ook eens naar evenementen toe.

Tja Paul ik had je nog een bericht gedaan laatst over dit evenement dus had een beetje hoop dat ik je nog zou zien maar helaas.

11/12 en 13 juni is het weer een evenement van JCN in Axel dan kom je toch daar naar toe? (mits je jeep klaar is natuurlijk maar dat moet lukken toch).

Leuke foto's Maarten en wij waren ook op zoek geweest naar een benzine pomp en die vonden wij een km of 15 verderop in Oudorp maar daar in de buurt was niks te vinen nee. Enje maatje is heeft een mooie dag gehad dacht ik zo heb hem verschillende keren wat auto's los zien trekken:P.

Deze week eens kijken wat er met de bak aan de hand was ik heb hem proberen terug te krijgen maar dat lukte niet en Ed zei wat jij ook al gezegd had meen ik, dat ik zo naar huis kon rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Ellemeet is ook een benzine pomp, weet alleen niet of die open was zondag. Volgens mij kan je daar bij 2 pompen gewoon met pas aan de pomp betalen... dus wie weet voor de volgende keer een idee.. (is maar 5 min van het strand af in Ellemeet zelf, das richting renessen ipv oud-dorp)

verder was het een geslaagde dag.. helemaal toen het zonnetje begon te schijnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke ik heb de fotoos geupload zal even een link plaatsen ik hoop dat ik het goed gedaan heb :bye1:

groetjes tries

http://s752.photobucket.com/albums/xx167/cabrio-girl/

Leuke foto's en nu weet ik ook waar we Piet van kenden.

Hij reed twee jaar terug in onze groep in Heerde, in een XJ-achtige Wagoneer.

Jullie hebben dus nu een ZJ-achtige Grand Wagoneer :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed heh!?

Z'n eerste solo-rit! Je houdt hem even niet in de gaten en hij trekt meteen een LaRo los :([/quote

Zeker goed en hij had het reuze naar zijn zin.

Hij was net bezig met die Laro toen ik aan kwam rijden dus dacht dit is een foto moment.

Alleen wou (durfde) hij niet te hard te trekken dus graafde hij zich zelf steeds vast.

Ik ben toen in zijn Jeep gestapt en heb hem uiteindelijk losgekregen hij had natuurlijk daarvoor mij los getrokken met dat kinetisch touw van jou en dit was een gewoon dik touw en dat gaat iets meer met horten en stoten.

Al met al hebben we allebei genoten (was ook mijn eerste strand evenement):bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...