Shark Geplaatst April 25, 2010 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2010 Mijn pas aangeschafte Wagoneer is door de Zwitserse Brandweer gebruikt om een zware aanhanger te trekken. Dit gezien de luchtcilinder die eronder gemonteerd zit en het daarop aangepaste remsysteem. Waarschijnlijk is ook de R&P in de assen hierop aangepast, de motor maakt al behoorlijk wat toeren bij 80 KmH. Wat is de originele verhouding die in een Wagoneer hoort te zitten? Betreft een 1978ér 5.9ltr QuadraTrac Volgens mij zitten er Dana44 assen onder, twijfel nog om de R&P aan te passen of een setje extra assen erbij te kopen en de bestaande assen onder de CJ te monteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Green bear Geplaatst April 25, 2010 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2010 De 3.54 en de 3.73 waren standaard de 4.09 en 4.27 waren Optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst April 26, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2010 (bewerkt) Ik zal eerst nog even controleren welke R&P er nu werkelijk inzit. De Wagoneer zal voornamelijk on-road gebruikt worden, welke R&P kan ik dan het beste gebruiken? Waarschijnlijk dat er wel een keertje 31érs onder gezet worden om hem iets meer "body" te geven. April 26, 2010 bewerkt door Shark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Green bear Geplaatst April 26, 2010 Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2010 Met een 3.73 en 31" draai je bij 100Kmh +- 2400 Rpm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.