Spring naar bijdragen

stationair toerental


Recommended Posts

Hallo,

Het is weer gelukt de wj is goedgekeurd,:D al ging het maar net goed met de uitstoot. de uitstoot van ?? mag tijdens het stationair draaien niet boven de 50 ** uitkomen. Dit was ok ( 30) maar omdat het toerental steeds na ca 5 seconden omhoog ging van 600 naar 700 ging de uitstoot ook naar boven en kwam deze boven de gestelde waarde uit en zou ie afgekeurd kunnen worden, maar gelukking zakte het toerental ook na 2 sec weer naar 600, echter dit ging steeds zo door. :)

Weet iemand hoe dit verholpen kan worden? wanneer het toerental omhoog getrapt werd naar 2000 was alles qua uitstoot wel ok.

alvast bedankt voor het meedenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Gerben,

Ik liep daar in het begin ook tegenaan.

De airco in de WJ schakelt zichzelf automatisch in als de knop op ontwasemen staat. Dit ook als de aircoknop zelf uitstaat. Als de rechterknop dus op ontwasemen, of op ontwasemen icm voetruimte staat schakelt de airco toch aan.

Ik heb hem nu standaard op de middenroosters staan, en schakel de airco met de knop in als het warm is en natuurlijk bij slecht weer zet ik de rechterknop gewoon op ontwasemen. Anders beslaat de hele boel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...