Spring naar bijdragen

geen druk brandstof pomp ?


Recommended Posts

mijn probleem met starten is nog steeds niet verholpen,het probleem is volgens mij dat ik geen druk op mijn brandstof pomp krijg.het is een indirecte multiport brandstof inspuiting.

het Brandstoffilterhuis is met aan de bovenzijde een plunjer.deze heb ik 1000 x gepompt maar ik krijg geen tegendruk ??? ik heb hem ertussenuit gehaald en proberen te starten om te kijken of er diesel door de slangen gespoten werd.ook hier gebeurde niets ? kan mij iemand helpen hoe ik nu verder moet ! ik heb mijn auto toch echt nodig !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

banjo bout na opvoerpomp even los maken en dan starten en kijken of er diesel uit komt of handmatig pompen zo niet opvoerpomp kapot of zeefje in banjo bout zit verstopt even kijken of aan zuig leiding in tank niet afgebroken is of leiding lek

kan van alles zijn als een diesel lucht aan zuigt doet hij het echt niet

om dat uittesluiten kan je ook een stuk plastic leiding in een jerrycan hangen en op opvoerpomp aan sluiten en kijken of hij dan wel oppompt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...