Spring naar bijdragen

Ongeluk


Cannonball
 Share

Recommended Posts

ff zonder gein,

net te horen gekregen dat ik hier niet voor verzekerd ben!:lol:

nu moet/wil ik de auto laten controleren of die nog recht is.

waar kun je dat beste doen? zijn daar speciale garage's voor?:wacko:

Bij die eerste Dutch Rebel is het ook wel is gedaan na het ongeluk met die auto ambulance. maar ik weet niet waar dat gebeurt is.

Om de auto iig weer rijdend te krijgen moet ik de stuurpomp vervangen en de controle armen van de voor as vervangen.

Stuurpomp is nouw niet echt een goedkoop iets, zal ieman dit 2e hands hebben?

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rij even langs een schadebedrijf.

Vraag of ze er naar willen kijken en wat het zou kosten om de Jeep eventueel te laten richten.

Zal niet meevallen de wagen heeft geen stuurinrichting meer:blink:

OT Schade bedrijven kunnen wel kijken en meten of de boel nog recht is,

maar zelf kom je ook een heel eind, 2 vaste punten op het chassis en dan de diagonaal meten.

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb met Harry "Hummer" gebelt en mijn TJ zal er nu ongeveer al zijn.. is net opgehaald.

Uurtje nadat ik gebelt had, was die er al.

Morgen daar heen om de schade is te bekijken met brug er bij en van alles.

Iemand bij hem in de straat heeft een carrosserie bedrijf. en die gaat hij vragen of die langs komt om te kijken...

verder is de Body weer terug geschoven op originele plaats... apart maja kan ook zijn dat het gezien heb maar eigenlijk niet zo was.

Aangezien hij ook zijn eigen onderdelne kan maken en goed kan lassen zal het fabriceren van spullen niet zo erg zijn.

De Controle armen zijn nog recht maar de ophangpunten zijn afgebroken of scheef.

@EJG, ik denk dat aitze bedoelt dat het moeilijk voor mij zal gaan om Langs te RIJDEN met de jeep. kan niet meer sturen.

dus dan zal die door het bedrijf opgehaald moeten worden en daar had ik niet zoveel zin in.

- Zijn stuurpompen zelfde van een TJ als die van Rubicon? zal dan ongeveer enige onderdeel zijn.

@DEZ, bedankt ik dacht al dat hij dat gedaan had. Me pa zal het wel tegen iemand verteld hebben:)

Mocht de controle armen toch slecht zijn kan ik gelijk verstelbare halen..

ook voor de achteras, om zo de as bij te stellen om trillingen te voorkomen met die Tummy tuck.

zal wel leuk bouwen worden.

zal ff contact opnemen met Bastings en eventuele andere, zoals nico ofzo.

had dacht ik ook nog TJ staan.

Bedankt:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer blij,

Jeep staat nog gewoon recht.

de ophangpunten van de Lowercontrole arm heeft de klap opgevangen.

die ophangpunten worden dus nieuw gemaakt. zelf een 2e hands stuurpomp er op zetten en dan zou die weer in orde moeten zijn.

Verder komt er nog een 1 inch body lift onder, Dit alvast voor het tummy Tuck Project.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De as staat inmiddels al weer recht...

verder 1 inch body lift er onder gezet.;) staat veel mooier.

zijn er ook achter gekomen dat er al een breuk in het stuurhuis zat waar die afgebroken was.

die scheur/barst in de as van het stuurhuis zat achter de pitman arm en niet zichtbaar dus.

Ben nu druk bezig met zoeken van ander stuurhuis.

Nico had niks, bastings wel maar verkeerd bouwjaar... 2002.:lol:

veel mensen afgebelt wat prijs was van een nieuwe. die telefoontjes wil je ook niet vaak doen. Bij veel moest de prijs worden opgevraagt en daar dus nog geen antwoord van maar bij Maasbach was die 840 Euj....:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het 2e hands stuurhuis was toch van verkeerde bouwjaar.

Het Stuurhuis met de Pitman arm er nog aan is dus voor een TJ uit bouwjaar 1997-2002 en de andere is voor TJ uit bouwjaar 2003-2006.

De ophang punten komen wel overeen maar de bevestigingspunten van de leidingen niet.

Heb voor een nieuwe bij quadratec.com 1 voor 490 dollar... excl verzendkosten. Van het merk PSC

bewerkt door Cannonball
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...