Spring naar bijdragen

Ophogen


Recommended Posts

Mijn Cherokee 1988 staat achter erg laag. De schokbrekers (achter) waren aan vervanging toe, dus die heb ik al laten vervangen door standaard schokbrekers (goede 2e handse). Nadien staat hij nog steeds erg laag. (Bandenmaat achter is 235-70-15, dus ook standaard, dus daar kan het niet aan liggen...).

Wat kan ik doen om hem achter toch wat hoger te laten komen staan. Want momenteel ziet ie er nogal "doorgezakt" uit (ondanks vervanging van de schokbrekers). Ik hoef geen super verhoging, maar alleen een verbetering t.o.v. de huidige stand.

.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... Schokbrekers ( dempers... tongue.gif ) geven geen lift... Tenzij ze gasgevuld zijn!

Je zult dus met de bladveren aan het werk moeten... Gezien de leeftijd van de auto ( en waarschijnlijk ook de veren), zou ik een goede gebruikte set trachten te bemachtigen. Neem maar eens kontakt op met jeepcherokeeparts of Hans Bastings. Daar hebben ze vast wel iets voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon, standaard veren proberen te bemachtigen.

Ik denk dat jouw veren idd ingezakt zijn, of heb je een erg zware gastank oid achterin liggen? In dat laatste geval zou je een "add-a-leaf" kunnen toepassen, da's en extra veerblad waardoor de veer wat stugger ( en hoger) wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...