Spring naar bijdragen

schokdempers


lorenz
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek voor mijn rubicon naar een top schokdemper. Ik heb, beter gezegd had, RE mono's er onder zitten, maar die overleefden maar 1/3 van dresden breslau. Die werden zo heet niet normaal. Dus dit wil nu gaan vervangen voor andere, heeft iemand een suggestie, dacht zelf aan technoflex of aan reiger maar die van reiger zullen wel buiten het budget vallen.

Heb tijdens de rally ook een paar jeeps gezien met dubbele dempers, is dit evt eenvoudig te realiseren? En zouden 2 dempers aan iedere kant he wel goed uithouden.

Ben erg benieuwd naar de suggesties

mvg lorenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik heb ze al een mailtje gestuurd, dus ben benieuwd. Ik weet dat er nog een bedrijf is die 4x4 dempers doet volgens mij iets met drie letters. Die is wel goed maar iets prijs vriendelijker. Maar idd als reiger ook een soort van "budget" lijn heeft is het wel interessant.

Had ook me oog laten vallen op FOX, heb ik ook in me mtb zitten, dacht ziet er gelikt uit. De Jeep die daar stond geprep. had meer dan 5duizend per dempers gekost. Moet wel zeggen het was wel iets meer dan alleen een dempertje:D. De hele ophanging was geheel verbouwd. was wel dik hoor. Dit is geheel buiten het budget Helaas geen fotos van.

@kameel ja zo iets moet het wel worden ja, maar van welk merk. Ik vind vnl dus roadbook, rallyraid erg leuk om te doen, mijn droom is nog steeds de dakar te doen, maar dan moet ik eerst eens een jackpotje hier of daar winnen. Voor op de maasvlakte of mammut deden de RE monos het goed. Maar op hogere snelheid offroad komen die dus zwaar te kort

bewerkt door lorenz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ziet er wel goed uit, ben alleen bang dat deze voor echt trail werk zijn of zie ik dat verkeerd? Best lastig wil best wel wat investeren, maar zie door het bomen het bos niet meer :). Ben er nu wel achter dat dempers echt wel heel belangrijk zijn. Twee stages moet cancellen vanwege shock problems. En geen zin om net het verkeerde aan te schaffen.

probeer ff plaatje te plaatsen

http://farm4.static.flickr.com/3454/3958758590_73b05eb259_b.jpg

bewerkt door lorenz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...