Spring naar bijdragen

Pech 2


Freek55
 Share

Recommended Posts

Stond maandag voor een stoplicht te wachten toen de motor spontaan afsloeg, kreeg hem na 10-15 minuten aan de praat en ben naar de dealer gereden, de computer is uitgelezen maar eigelijk niets gevonden.

Gisteren (woensdag)startte de jeep maar sloeg na 30 seconden af, en was niet meer aan de praat te krijgen, ook vanochtend geen leven in te krijgen,

ANWB gebeld, dacht aan de pomp in de brandstof tank maar kon uiteindelijk niets uitrichten,door een afsleepwagen naar de garage gebracht.

Er wordt nu gezocht in de richting van de pomp of een verstopt filter /vervuilde tank het vreemde is echter dat tussen ma en woensd.geen last heb gehad van in inhoudende motor of minder verrmogen.

Item Pech lezende waaarbij de jeep ook niet meer wilde starten wat aan het alarm wordt geweten zou dit hier ook het geval kunnen zijn ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraag, draaid de startmotor wel rond. Tijdens het rijden houd ie dan in of gaat ie schokkerig rijden dat zou brandstof tekort betekenen dus filter of brandstofpomp. Dit probleem het ik ook een keer met de GC 27 crd gehad, hield er zo mee op tijdens het inhalen, op de vluchtstrook gezet starten en weer lopen. Verder gereden en als je dan vermogen vroeg stopte ie gelijk weer. Het bleek de brandstofpomp te zijn een revisiepomp er op en het probleem was opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijk een inwerking van vocht? Mijn alarm gaf dezelfde problemen. Door het vocht werd de startonderbreker erg ijverig.

Na veel 5en en 6en heeft de dealer de unit onder het dashboard ingebouwd. Ook niet niet ideaal. Als ik per ongeluk het alarm aan zet als de kinderen er nog inzitten, zijn ze doof...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...