Spring naar bijdragen

Borgclips LS diff vervangen


Ab
 Share

Recommended Posts

Here ya go Ab

Kort om waar het op neer komt is de cross shaft er uit dan de twee tandwielen met the koppelings platen en veren er achter sprijden/ van elkaar weg drukken dan de spider gears er uit en dan de veer spanning er afhalen en het spul kan er uit

Bij mij in de FSM ziet het er net even anders uit, maar het idee is hetzelfde.

Wat ik eigenlijk weten wil.......

Zijn de zonnewieltjes eenvoudig eruit te draaien zonder het speciale gereedschap wat de FSM voorschrijft?

Volstaat het om alleen de retainer clips te vervangen, of kan ik beter de LS delen gelijk vervangen?

Waardoor kan dit gebeurden - het uitbreken van de clips?

Dit zijn wel een paar dingetjes die ik graag weten wil voordat ik de carrier uitelkaar heb liggen. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De key is om de planeet wielen naar buiten te drukken. Zodat de veerspanning er af is. Om de zonne wielen er uit te krijgen zal toch echt wel wat force nemen omdat je de planeet wielen tegen de koppelings platen drukt. Maar met genoeg overwegins kracht zou het moeten lukken. Je verleist niets met het uit elkaar halen. Jammer dat je zover weg bent, ik heb een goede dana 44 lsd carrier hier in de garage liggen die je hebben kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er aan gedacht om één bout door de het gat van de steekas te doen, met moer aan de binnenzijde, om zo de platen wat op te spannen. De ander kant blokkeren met een steekas die in de bankschroef staat. Dan de carrier draaien om de twee zonnewieltje die op de centerpin zitten naar buiten te draaien.

Zou dit werken denk je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...