Spring naar bijdragen

contact schakelaar


tako
 Share

Recommended Posts

Hallo mede Jeepers....

Eindelijk is de Wagoneer uit 1984 goed... tenminste dat dacht ik!!!

Na het reviseren van de tussenbak en het vervangen van de motor voor een geheel gereviseerde 360 amc die uit america is overgekomen.

Dacht ik nu hebben we alles wel een beetje gehad en kunnen we relax cruisen met de familie....

Maar in de tijd dat ik de nieuwe motor nog aan het inrijden was brak er iets af tijdens het starten van de motor...

Eerst dacht ik dat het contactslot het begeven had maar helaas... de problemen waren groter als verwacht....:)

De overbrenging van het contactslot naar de contactschakelaar is afgebroken...

Nu heb ik al het stuur er af gekregen en de schakelaar voor de knipperlichten ( die overgens ook kapot is ) en ben ik nu beland op een punt waar ik niet veder kom....

Volgens mij moet ik het onderdeel ( zwart ) wat je in de onderstaande foto ziet verwijderen en vervolgens de buis die draait als je de schakkelpook bediend.....

Zodat ik de bedrading voor de knipperlichten weer kan doorvoeren en het onderdeel kan vervangen wat de contactschakelaar aanstuurt......

In de bijlage zit ook een foto met het onderdeel wat kapot is..

Heeft iemand tips hoe ik verder moet en hoe ik verder moet demonteren want ik zie niet hoe ik de rest los krijg???......

Bvd.

Tako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...