Spring naar bijdragen

Geen handzender aanwezig.


Recommended Posts

ik heb ook een probleem,heb namelijk helemaal geen handzenders!

als ik de deuren open doe gaat de claxon af,dan moet ik snel starten en gaat hij uit.

dicht doen gaat alleen van binnenuit met de lockschakelaar,met de sleutel gaat hij niet dicht.

ik heb wel een groot vierkant ledje boven het stuur zitten wat gaat branden als het alarm geactiveerd is,is dit het orginele alarm?

ik kon onder het knieschot niks vinden,alarmunit ofzo?

waar zit de orginele eigenlijk,ik ben bang dat als ik een orginele bestel hij niet zal werken.

dealer was ook niet echt behulpzaam,ze vertelde mij dat ik een canadese uitvoering heb:(

auto is gewoon nieuw geleverd in 1999?

wie helpt mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt er op aangezien je de auto wel kunt starten als het alarm af gaat.

Je een standaard alarm hebt (dus zonder start onderbreker)

het klopt ook dat je dan geen unit onder het knieschot vind aangezien dat intern via de BCM body control module wordt geregeld.

Alleen als je er een alarm laat bijzetten komt daar een alarm unit te zitten

Klopt ook dat met alleen een sleutel je centrale deur vergrendeling niet werkt..althans bij mijne ook niet.

Vreemd dat de Dealer je niet kan helpen aan een orginele handzender voor een standaard jeep alarm/vergrendeling zou toch geen probleem moeten zijn.

Ik zou ff een andere dealer proberen.

Hou er wel rekening mee dat als je een WA+ diefstal vezekering erop wil je bij de meeste maatschapijen minimaal klasse 3 met onderbreker moet hebben die ook jaarlijks gekeurd dient te worden.

heb en doe je dat niet en is je auto weg....geen uitkering

zaak dus dit wel in orde te maken

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt joost,ze vertelden mij dat een nieuwe handzender alleen werkt bij een MOPAR OF EAGLE alarm(deze zijn orgineel fabrieksaf),volgens hun was de mijne een canadese(via chass.no).

heb alleen nergens eagle/mopar kunnen vinden op een kastje in de auto,waar zou dit moeten staan?

ik heb wel het vierkante ledje op stuurhoogte op het dashboard.

is dit orgineel?als ik hem lock van binnenuit gaat dit lampje knipperen,als ik de auto open maak met sleutel gaat hij toeteren,vind het alleen vreemd dat als je de auto start hij meteen ophoudt.

dealer gaf eigenlijk aan,bestellen,doet hij het niet dan heb ik pech!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zijn er nog meer bedrijven voor alarmsystemen behalve die dealer bij jou in de buurt:)

Zou eens informeren naar een ander alarm adressie.

Ga nooit uit van 1 bron van informatie maar kijk ook verder:yes:

Dat de auto start en het alarm er dan mee ophoud is omdat er waarschijnlijk geen start onderbreker op zit.

De auto herkent (via de SKIM )de sleutel via de chip die er in zit en schakelt dan het alarm uit.

Wil je er een WA+ diefstal verzekering op hebben???

Zo niet is het goedkoopste het alarm te laten afkoppelen. dan heb je geen alarm maar ook geen centrale deur vergrendeling.:blink:

Zo ja is het systeem wat er nu in zit toch niet afdoende en zal je er toch een minimaal klasse 3 alarm in moeten laten zetten.

Dan wordt je oude alarm afgekoppeld, krijg je een nieuwe unit onder je dash. incl. start onderbreker. centrale deur vergrendeling........en

2 nieuwe handzenders:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vandaag bij een andere dealer een handzender besteld,volgens hun had ik het fabrieksafsysteem erin zitten,komt morgen binnen en effe programmeren)hoop dat het werkt,komt morgen binnen!:yes:

probleem waar ik nu mee zit is het stuur eraf halen,stuurtje was een beetje rommelig ,heb er een op de sloop gescoord.

krijg alleen het stuur met geen mogelijkheid eraf,airbag losgehaald en de grote moer losgedraaid maar zit vast als een huis!:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vandaag bij een andere dealer een handzender besteld,volgens hun had ik het fabrieksafsysteem erin zitten,komt morgen binnen en effe programmeren)hoop dat het werkt,komt morgen binnen!:yes:

probleem waar ik nu mee zit is het stuur eraf halen,stuurtje was een beetje rommelig ,heb er een op de sloop gescoord.

krijg alleen het stuur met geen mogelijkheid eraf,airbag losgehaald en de grote moer losgedraaid maar zit vast als een huis!:blink:

Mooi dat het mogelijk is opgelost met je alarm:thumbsup:

Je stuur is eigenlijk een nieuw probleem dus beter is er een nieuw topic over te starten.:yes:

Dit vergroot ook je kans op meerdere reacties

maar goed, Om je stuur eraf te krijgen heb je speciaal greedschap nodig.

Een soort stuur puller

Gewoon de bout los draaien en eraf pakken gaat niet zoals je al hebt gemerkt. Als je die niet regelmatig gebruikt kan je beter ff rondvragen of je die ergens kan lenen. (tip mischien bij de sloop waar je het stuur vandaan heb)

bewerkt door joost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...