marcoscj7 Geplaatst December 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 3, 2009 Hey, Was vanavond beizig om een weber op m'n cj7 te zetten Maaaaar..... loop tegen een probleempje aan bij de aansluiting van het gaspedaal daar waar je kabel het stalen stangetje omhoog drukt dit loopt niet recht met het aansluitpunt op de weber. moet je dit zelf aanpassen door de plaat naar binnen te buigen en boven wat van de orginele plaat weg te slijpen. of mist er gewoon een onderdeel bij de levering (zat geen stuklijst bij) met dat zelf aanpassen kom ik er ook wel, maar voor dat ik van alles aan ga passen is de oplossing mischien wel dat ik gewoon wat over het hoofd zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst December 4, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 4, 2009 pfft...heb ff zitten denken en kan me herrineren dat ook ik jaren terug wat heb moeten aanpassen om die rod erop te zetten. Vervelende is; ik zou niet meer weten wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcoscj7 Geplaatst December 4, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 4, 2009 Tsjaaaaaa, ouderdom ? heb er vandaag eens goed over na gedacht en dit is het resultaat : Weet alleen niet hoe warm 't inlaatspruitstuk wordt ivm smelten van het plastic waar de gaskabel in loopt. als 't allemaal naar wens is ga ik denk ik nog wel een ander plaatje maken dit vindt ik zelf nogal aan de grote kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst December 5, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 5, 2009 Ziet er keurig uit zo met dat plaatje. Weet niet of de hoek van de gaskabel een probleem gaat geven maar dat merk je vanzelf. Temperatuur moet volgens mij geen probleem zijn. En de leeftijd ? ik hoop niet dat dat nu al begint.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcoscj7 Geplaatst December 5, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 5, 2009 De hoek heb ik nog even veranderd loopt nu soepel en vrij verwacht hier dan geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cj5 power Geplaatst December 5, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 5, 2009 Doet zo,n carb nou ook wat kwa vermogen en loopt het er ook beter op:unsure: rijzelf met een two barrel is dat nou een beetje een goede carb of zeggen jullie er moet een weber op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcoscj7 Geplaatst December 6, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 6, 2009 Als ik de weber vergelijk met de oude dan gaat ie nu als de brandweer. Dus voor wat mij betreft had ik al jaren eerder moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst December 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 6, 2009 Weber geeft vermogenswinst en je motor pakt beter op. Bovendien is hij zuiniger als je dezelfde rijstijl blijft houden ! Wel altijd voor de outlaw uitvoering gaan. Om één en ander te perfectioneren; Headers monteren en een HEI unit dan pak je echt een leuke power upgrade ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cj5 power Geplaatst December 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 9, 2009 ahah mhh heb al een H.E.I onsteking en een clifford spruit stuk met dubbele Rvs pijp met glaspacks dus dat pakt wel mooi uit dan moet ik er es overwegen om dat tedoen meer power dus en kost minder brandstof:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cj5 power Geplaatst December 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 9, 2009 zelfde rij stijl werkt bij mij soms niet:lol: maar wel meer power dus. maar is dat in de high of in de low kwa power heb liever veel tork. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst December 10, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 10, 2009 Je kunt meer brandstof de motor in krijgen dus meer vermogen. Werkt zowel in hoge als lage toeren maar meer vermogen vooral bij hogere toeren. Bij lage toeren gebruik je maar 1 trap en is je mengverhouding dus goed. Bij hogere toeren komt de 2e trap bij en gaat er meer brandstof mee de motor in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cj5 power Geplaatst December 10, 2009 Rapporteren Share Geplaatst December 10, 2009 O zo dus oke dat is altijdt beter:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scaan Geplaatst January 12, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2010 Weber geeft vermogenswinst en je motor pakt beter op.Bovendien is hij zuiniger als je dezelfde rijstijl blijft houden ! Wel altijd voor de outlaw uitvoering gaan. Om één en ander te perfectioneren; Headers monteren en een HEI unit dan pak je echt een leuke power upgrade ! Hoi Ron,EG WEL!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst January 13, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2010 Tjsa, een SCANIA zal het wel nooit worden maar het scheelt weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.