Spring naar bijdragen

Project klaar, rest mag weg.


Wagoyota
 Share

Recommended Posts

Mijn Wagoneer is eindelijk street-legal, dus even een schuuropruiming van de restanten:

Wagoneer 76er chassis, veel te goed voor de oud-ijzer-bak, rollend op Dana 44 assen, met daarop de koets, gestript, en niet rot.

Diverse deuren met en zonder inhoud, alle ramen, achterklep met getinte achterruit. Stuurhuis met pomp.

AMC 258 oftewel 4.2, wel het eerste type, maar met compressie binnen de maat.

Dashbord 2x, losse meters e.d. 3-zitsbanken, enz.

Eind van dit jaar wil ik alles weg hebben, wat er nog ligt mag m'n oud-ijzerboer hebben. Een soort kerstpakket zeg maar:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Wagoneer is eindelijk street-legal, dus even een schuuropruiming van de restanten:

Wagoneer 76er chassis, veel te goed voor de oud-ijzer-bak, rollend op Dana 44 assen, met daarop de koets, gestript, en niet rot.

Diverse deuren met en zonder inhoud, alle ramen, achterklep met getinte achterruit. Stuurhuis met pomp.

AMC 258 oftewel 4.2, wel het eerste type, maar met compressie binnen de maat.

Dashbord 2x, losse meters e.d. 3-zitsbanken, enz.

Eind van dit jaar wil ik alles weg hebben, wat er nog ligt mag m'n oud-ijzerboer hebben. Een soort kerstpakket zeg maar:D.

hoi ik heb het zelfde model maar zoek nog wat onderdelen van de wagen .

ik zoek: een rembekrachtiger ,stuur huis,de veer die in de achterklep zit om de achterklep helpt optetillen,rubbers/strippen rond de achterklep en raam bij mij zit nu niks(lekage)airco pomp .

ik hoor graag van je of we er wat mee kunnen en wat het zou gaan kosten.

gr kevin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag me altijd gratis iets vragen!

Hier toch wat richtprijzen voor de onderdelen. Maarrrrrr! De assen heb ik al 50x kunnen verkopen, ik zit dan echter met een blok dood staal voor m'n deur! Die gaan dus of als laatste weg, of met de hele boel samen!

Van onder af aan:

Dana44 6-gaats voor schijf met slechte klauwen, achter trommels ok, met de banden eraan; € 250,-; chassis € 150,- ; koets € 100,- ; 6 deuren, tussen 25 en 75 per stuk ; achterklep met getint glas, rubbers en chroomstripje 100,- ; stuurhuis (gaat als één na laatste) met pomp € 100,- ; rembekrachtiger 75,- ; dashboard (ja die is zwart) met de halve zooi erin 50,- ; AMC 258 compleet zonder carb € 150,- ; diverse chroomstrips, spelingvrije schanieren, bumperdelen, embleempjes, lamperij, tirelantijntjes om als relatiegeschenken bij een koop te doen! Totaal dus 'n dikke € 1250,- als je alles afzonderlijk koopt.

De hele zooi ineens mag je voor 750,- komen halen! Kan ik weer gewoon aan het werk! :(

Het is niet mijn kostwinning, en ik ben er ook goedkoop aangekomen, dus vandaar de prijzen (die zo te zien de laagste van het forum zijn). Kom dan ook niet met me handje klappen, dat doe ik wel in de sportschool :D.

Gegroet Jeepers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Niemand voor het blok? Kan me wel voorstellen hoor, ik wil nooit meer anders dan Toy-spul. Vanuit stilstand, stationair, vierde versnelling (van de 5), koppeling losgooien, poef....poef...poef..poef.poef,poef,poef-poef-poef. Woehaa! (Dana 44 met 3.73 trouwens, en nix crawlerboxjes, tractie heeft z'n limiet aan de grond, niet aan de tandwielen. Holley 4poorts, headers, de hele shit, dat dan weer wel. Geef mij maar koppel!)

Als niemand de 258 wil, is m'n oud-ijzerboer ook weer blij.

Prettige kerst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...