EHB Geplaatst November 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst November 3, 2009 Heb een Wrangler YJ 2.5 liter uit 1990 en eigenlijk nu het kouder wordt (of tis toeval) springt ie 's morgens uit de 2 en uit de 4 tijdens het rijden... als ie warm is is het over... Wat zou het kunnen zijn... Heb al gedacht dat het wellicht kan liggen dat ik hem 3 inch verhoogd heb en de pook niet maar kan me niet voorstellen dat het daar aan zou liggen... Iemand ervaring of goede raad ? En mocht de moderator vinden dat dit bij de aandrijflijn hoort verplaats hem dan maar... gaat om een YJ en om aandrijflijn dus heb twijfel waar ie hoort... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moto Geplaatst November 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst November 3, 2009 Heb een Wrangler YJ 2.5 liter uit 1990 en eigenlijk nu het kouder wordt (of tis toeval) springt ie 's morgens uit de 2 en uit de 4 tijdens het rijden... als ie warm is is het over...Wat zou het kunnen zijn... Heb al gedacht dat het wellicht kan liggen dat ik hem 3 inch verhoogd heb en de pook niet maar kan me niet voorstellen dat het daar aan zou liggen... Iemand ervaring of goede raad ? En mocht de moderator vinden dat dit bij de aandrijflijn hoort verplaats hem dan maar... gaat om een YJ en om aandrijflijn dus heb twijfel waar ie hoort... Zal je gelijk uit de droom helpen. Dat ligt hoogstwaarschijnlijk wel aan de verhoging. Heb het zelf ook gehad na een 4 Inch verhoging. Ik heb het opgelost door de rubberen hoes welke om de versnellingspoken zit zo'n 1,5 centimeter naar achter te plaatsen. Door het koude weer wordt de rubberhoes minder soepel en gebeurd dit. Even de schroefjes van de hoes los, nieuwe gaatjes boren in de metalen plaat en weer vastzetten. Succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EHB Geplaatst November 3, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 3, 2009 Zal je gelijk uit de droom helpen. Dat ligt hoogstwaarschijnlijk wel aan de verhoging. Heb het zelf ook gehad na een 4 Inch verhoging.Ik heb het opgelost door de rubberen hoes welke om de versnellingspoken zit zo'n 1,5 centimeter naar achter te plaatsen. Door het koude weer wordt de rubberhoes minder soepel en gebeurd dit. Even de schroefjes van de hoes los, nieuwe gaatjes boren in de metalen plaat en weer vastzetten. Succes. Snelle reactie ! Maar krijg je dan geen open rand aan de voorkant van de rubberen hoes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moto Geplaatst November 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst November 3, 2009 Snelle reactie !Maar krijg je dan geen open rand aan de voorkant van de rubberen hoes? Nee hoor, je moet de hoes even zo plaatsen dat die rondom dicht is, gaatjes aftekenen en boren. Die ruimte heb je wel. Om je een idee te geven een foto van mijn auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EHB Geplaatst November 19, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 19, 2009 van het weekend de boel los gehad en de hoes 1.5 cm achteruit geplaatst.... en nu schakelt ie weer zoals het hoort, bleek dus idd het probleem van de hoes te zijn... scheelt weer een nieuwe bak ! Bedankt voor de reactie, toch handig zo'n forum! Andere vraag na het zien van de foto... wat heb je op de bodem gespoten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moto Geplaatst November 19, 2009 Rapporteren Share Geplaatst November 19, 2009 Zie mijn blog Of de link voor het hele artikel: http://blog.randstadamateur.net/?p=214#more-214 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.