Spring naar bijdragen

Achterbank & zitjes


FrankXJ
 Share

Recommended Posts

Ik zit in dubio wat ik zal doen. Mogelijk de cherokee eruit en een TJ erin. Ik ontkom er echter niet aan om vaak met de kids op stap te gaan.

Zijn twee kinderzitjes op de achterbank veilig te bevestigen? In de CJ ging dat niet omdat er alleen een heupgordel inzat en de korte leuning sowieso weinig steun bood. Is dat in een TJ beter?

Ik heb nu van deze:

Rodi-XR-FormulaBlack09.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39435-01.jpg

Dit een idee ?

breedte lukt wel, maar nu ook extra steun bovenin ..

Dat kende ik niet. Dat zou best wel eens een oplossing kunnen zijn. Ik begrijp uit de reactie van Ed dat het ook wel eens goed zou kunnen komen met de normale achterbank.

Hoe oud zijn je kids Frank, oftewel , hoelang moeten ze nog in die zitjes ?

Mijn kids zaten de laatste keer alleen met een rugleuning achterin , ging prima.

3 & 5. Die zitten nog wel een tijdje in eigen stoeltjes.

Ik ga eens passen en meten. Bedankt voor de reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Om ruimte te winnen had ik indertijd in m'n TJ één achterstoel van een Renault Scenic gemonteerd. Zo konden zoon èn hond of bagage mee. Je zou er natuurlijk twee kunnen monteren, dan heb je twee volwaardige zitplaatsen. Neem in dat geval de middelste stoelen van de Scenic, die zijn smaller dan de buitenste.

Ik had natuurlijk wel kleurverschil, maar je kunt het net zo mooi (laten) maken als je wilt, natuurlijk.

post-1966-12873026193132_thumb.jpgpost-1966-12873026199373_thumb.jpgpost-1966-12873026203532_thumb.jpgpost-1966-12873026208845_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...