Spring naar bijdragen

open dak voor XJ


sirius48e
 Share

Recommended Posts

Heren,

Op http://www.jeepcherokeeparts.nl/?Onderdelen/Accessoires staan een schuifdak te koop. Inclusief montage; 200 euro.

Dat lijkt mij persoonlijk een wereld deal. Maar ik ben enigszins huiverig en dus op zoek naar advies van de experts.

1) wat doet zo'n dak met de stijfheid van de XJ. Deze is immers al niet zo best.

2) wat doet het voor de waarde van de XJ. Oftewel, verziek je er mee alle kansen om de auto ooit nog te kunnen verkopen??

3) en waar moet ik mijn zonnebril stoppen

mvgr

ALexander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Jeepcherokeeparts.nl

panorama dak (cabriolet dak) over een lengte van 1,50 mtr te openen, compleet met bevestiging, 200 euro.

Compleet met bevestiging... da's wat anders als incl. montage! Je moet hem er dus zelf inzetten... huh.gif

Over de stijfheid van de carrosserie zou ik me geen zorgen maken, die daken hebben een eigen frame, waardoor de steifheid in veel gevallen zelfs wat toeneemt!

En zo'n dak... da's zo "cool" dat je die zonnebril gewoon op je neus moet zetten, dan ben je zelf net zo "cool"! cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...