Spring naar bijdragen

Raad de auto


ariev8
 Share

Recommended Posts

Zo makkelijker voor je?;)

Kom maar op met de volgende.:P

de wetenswaardigheden;) Utah!!!! (ff copy paste)

Perhaps one of the ugliest concept cars of all time, the Aurora Safety Car has a sad story. The dream of a priest who was also a car nut, the Aurora ESV was built on a Buick platform with the hope of encouraging automakers to build safer cars both for drivers and pedestrians. The insane safety features included crumple zones, hydraulic jacks, a cow-catcher nose for people walking by, and real, live seatbelts for all passengers. The Priest, Father Juliano, was eventually ruined because of the project in what he claimed was a conspiracy by General Motors. If they'd have listened maybe they could have avoided "Unsafe At Any Speed. " SlantSick recognizes it is ugly, but it sure is fascinating.

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is btw errug mooi:yes:

Eeeecht wel !!!

Gebouwd door Blue Fusion deze schitterde Rossi 66 waarbij 66 op het bouwjaar van de sting ray split window zou moeten slaan.

Daar slaan ze de plank nu net mis aangezien de split window alleen in 63 is gebouwd.

Maar ja de techniek van een corvette C6 met de looks van de sting ray waar zeur ik eigenlijk over. Droomauto wat mij betreft:yes:

rossi_66_large_1.jpg

Utah verzin er maar weer 1:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff. Tig keer tegen gekomen en nu niet meer kunnen vinden.:P

ik zal je hem nog sterker vertellen..die playboy mobiel van jou stond op mijn computer als eventuele kandidaat.....kwam me al bekent voor maar waarvan ook al weer. en dat is niet de eerste keer dat me dat overkomt:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P

Mahindra_Axe1.jpgFor a long time, the Indian Self Defense Forces have been running around in WW2 era Jeeps made with surplus or auctioned off tooling. The pressure to keep up with the Joneses has the military in the final approval stages for a new vehicle called the Mahindra Axe. The rugged compact military transit is powered by two different engine options - a 2.7L diesel from Ssangyong, and a 4.2L unit you may have seen under the hood of your local Chevy Trailblazer. Rumor has it they're developing a home grown engine option as well as a civilian version. Maybe that name is having an effect on us, but we wonder we can get ours with the Gulf Oil Livery.

The Effective Mahindra Axe

Zo gaat tie lekkerrrrr:lol:

Next

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb ik maar ff een middagdutje gedaan.:blush:

Ik droomde over een Ford uit 1932 die door ene Fred Bergholt was omgetovert tot een streamliner genaamd

The bergholt streamline Silver Arrow JR.

maar ja dromen zijn bedrog;)

Droom dan maar lekker verder..........................

over de volgende foto die je gaat plaatsen.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droom dan maar lekker verder..........................

over de volgende foto die je gaat plaatsen.:bye1:

:whistle:

Deze kwam er ook in voor......maar wat was het ook al weer......

Help ff wil je?

Ik weet nog wel dat het speelde zich af in 1940 waar ondanks WO II in het Italie van Mussolini de ...... ....... race gewoon door ging.

Alleen het circuit werd ingekort en de naam van de race werd officieel omgedoopt tot de 1000 km van ........

Het merk van de door mij geplaatste auto zette hoog in met 5 speciaal geprepareerde auto's. 2 coupe's en 3 roadsters.

De carrosserie was gebouwd door een Italiaanse koetswerkbouwer naar Duits ontwerp

De seriemotor was van 80 PK opgevoerd tot 135 PK en de topsnelheid was ongeveer 210 km/u.

Het merk wist dan ook met een gemiddelde snelheid van 167 km/u deze race te winnen en werd in de na oorlogse jaren een inspiratiebron voor andere sportwagenconstructeurs

post-4961-12873027274671_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...