Spring naar bijdragen

dana 30


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Kan je niet gewoon de vork loshalen, de ring verschuiven zodat de twee asdelen verbonden zijn en dan de vork weer terugplaatsen?

Ik heb dat gedaan toen mijn vacuum membraam kapot was en dat ging prima.

Heb een week of twee zo rond gereden, totdat ik een nieuw membraam had.

Of geeft dat op de lange duur problemen? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je niet gewoon de vork loshalen, de ring verschuiven zodat de twee asdelen verbonden zijn en dan de vork weer terugplaatsen?

Ik heb dat gedaan toen mijn vacuum membraam kapot was en dat ging prima.

Heb een week of twee zo rond gereden, totdat ik een nieuw membraam had.

Of geeft dat op de lange duur problemen? ;)

Je kan er maanden mee rond rijden.:D

Ik heb het zelf ook zo gedaan tot dat ik mijn alloy assen binnen kreeg.

Het vacuum blijft een zwakke plek. Door er een volledige steekas in te zetten heb je het vacuum gedeelte niet meer nodig dus als daar problemen mee zijn heb je er iig geen last meer van.

En zoals aw12345 al zei. Ga voor de steekas met 297x kruisjes. Zijn een stukkie sterker. Deze zitten in de TJ en ik dacht ook bij sommige XJ's.(latere modellen?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...