Spring naar bijdragen

Demonteren radio


Recommended Posts

heb eventjes bij het bericht van het demonteren van de orginele jeep radio uit een xj gekeken, maar ik heb zelf een zj, en wil de orginele radio er ook uit halen.

maar denk toch eerst maar eens vragen of ik dan niet het hele dashboard eraf moet halen of.... is het simpel met 2 schroefjes?

groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtinleg links en rechts van je stuur verwijderen. Zitten beide gewoon met klemmejes vast. Trek je er met beled zo uit. Daarna het kunsstof rondom jetellers verwijderen door een aantal kruiskopschroefjes eruit te draaien. Zijn een stuk of 16 schroeven denk ik ongeveer. Dan dit kunststof raamwerk eruit nemen. en vervolgens de rado losschroeven. 2 keer dopje 10. Klusje van 5 minuutjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtinleg links en rechts van je stuur verwijderen. Zitten beide gewoon met klemmejes vast. Trek je er met beled zo uit. Daarna het kunsstof rondom jetellers verwijderen door een aantal kruiskopschroefjes eruit te draaien. Zijn een stuk of 16 schroeven denk ik ongeveer. Dan dit kunststof raamwerk eruit nemen. en vervolgens de rado losschroeven. 2 keer dopje 10. Klusje van 5 minuutjes.

oke hartstikke bedankt ga ik dit weekend maar eens doen, want me min pool van de accu is eraf geweest en de radio vraagt om de code, maar wouer al een andere in gaan zetten dus komt goed uit..

groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het trekken van kabels gebruik ik een (klinkt logisch)een kabeltrekker.

Dunne veer van 2 m lang met een lus aan het einde. Ik heb er ook een van kunstof die is extra dun.

Insteken waar je je kabel uit wil hebben doorvoeren naar het begin.

kabel bevestigen in de lus en terug halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...