Spring naar bijdragen

wie heeft kennis over de elektra van de jeep GW?


 Share

Recommended Posts

hallo,

ben nu een tijdje aan het sleutelen met mijn GW 1984,maar elektrisch is het me nog niet helemaal duidelijk.

tijdens ombouwen stekker trekhaak sluiting gemaakt, voeding is weg nu.

maar kan geen zekering vinden ervan, en nu heb ik ook geen CV en de stoelen werken ook niet meer.in het boek hebben ze het over fusable links .

Zijn er behalve de zekeringen links onder het dashboard nog meer plekken waar iets eruit geploft kan zijn ?

Viel me ook op dat in de zekeringen kast die ene metalen zekering, neem aan een zware versie, altijd heet is, ook al staat de auto uit.is dat ook normaal ?

alle info appreciated :bye1:

grtz chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

ben nu een tijdje aan het sleutelen met mijn GW 1984,maar elektrisch is het me nog niet helemaal duidelijk.

tijdens ombouwen stekker trekhaak sluiting gemaakt, voeding is weg nu.

maar kan geen zekering vinden ervan, en nu heb ik ook geen CV en de stoelen werken ook niet meer.in het boek hebben ze het over fusable links .

Zijn er behalve de zekeringen links onder het dashboard nog meer plekken waar iets eruit geploft kan zijn ?

Viel me ook op dat in de zekeringen kast die ene metalen zekering, neem aan een zware versie, altijd heet is, ook al staat de auto uit.is dat ook normaal ?

alle info appreciated :bye1:

grtz chris

Ik zat toevallig net in m`n wagoneerboek te gluren bij het elektrische schema en naar staat bij een aantal fuses dat ze "hot at al times" zijn.

Misschien ben ik een leek op dit gebied maar ik denk dat ze altijd warm zijn...

Ik weet niet of je zelf ook zo`n boek hebt maar kan eventueel wat schema`s voor je inscannen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fuseble-link is een zekering die in de draad zit.

Ze zitten net aan het begin waar de voeding binnen komt.

Je kan ze ontdekken door aan de kabels te trekken , op het punt waar de fuse defect is , zit alleen nog maar de isolatie.

Het zijn klote dingen , maar ja ze zitten er nu eenmaal in.

Ik heb er bij mij ook al een keer paar kapot gehad.

Die van de koplampen heb ik zelfs nooit kunnen vinden , en heb daarvoor een extra voedingskabel moetel leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...