Spring naar bijdragen

Yessssssss!!!!!!


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Utah@Jan 14 2004, 21:00

Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar jullie zullen het gevoel allemaal wel kennen van de dag dat jullie je eerste Jeep gingen ophalen.

Heeeeeerlijk!! biggrin.gif

Jah, veel te ver van huis in een onbekende auto, vreselijke dikke mist en de vrouw in de andere auto die de weg niet ken probeert je te volgen in het pikke donker unsure.gif

Auto ongekeurd enz. Kilometerteller geeft wel mijlen aan, maar de kilometeraanduiding is alleen overdag te lezen, op een weg vol flitspalen wacko.gif en geen idee hoe hard je rijdt.

Maaaaar hij is thuis gekomen biggrin.gif , jaaah het gevoel van thuiskomen in je eerste Jeep laugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ga je slapen en staat hij wel opslot je gaat er zeker uit vanacht om te kijken.

rolleyes.gif

Voordat ik naar binnen ging heb ik idd eerst nog een keer goed gekeken of alles op slot zat.

En ik ben vannacht er even uit geweest om te kijken of ie er nog stond. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo,

ik maar denken dat mijn gedrag afwijkend was... woensdag kon ik zo blij als een kind naar Aalsmeer om daar mijn 13 jarige donkerblauwe YJ 2.5 Commercial op te halen. Staat nu in de garage en ik zit binnen. Maar morgen... morgen... dan ga ik 'm vertroetelen.

m.vr.gr

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...