Spring naar bijdragen

V8 Blok En Automaatbak


the metallica
 Share

Recommended Posts

dan zou ik voor een chevy gaan. daar zijn nog alle onderdelen van verkrijgbaar. wat bij amc niet meer het geval is. buick zijn de beste en sterke motors voor je jeep die er zijn. voorheen voor amc lag er buick motors in jeep. het gietwerk van een buick is namelijk beter dan van een chevy.en voor een buick zijn moeilijk adaptors aan te komen voor tussen motor en versnellings/automatenbak die je wel nodig hebt. en nieuw worden ze bijna niet meer gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan zou ik voor een chevy gaan. daar zijn nog alle onderdelen van verkrijgbaar. wat bij amc niet meer het geval is. buick zijn de beste en sterke motors voor je jeep die er zijn. voorheen voor amc lag er buick motors in jeep. het gietwerk van een buick is namelijk beter dan van een chevy.en voor een buick zijn moeilijk adaptors aan te komen voor tussen motor en versnellings/automatenbak die je wel nodig hebt. en nieuw worden ze bijna niet meer gemaakt.

Ik kan een Buick v8 340 kopen met th350 bak 2wd.en ik kan een th350 4wd kopen,deze was gemonteerd op een Buick v8 350,zou dit passen of moet ik dan alsnog en adapter hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan een Buick v8 340 kopen met th350 bak 2wd.en ik kan een th350 4wd kopen,deze was gemonteerd op een Buick v8 350,zou dit passen of moet ik dan alsnog en adapter hebben?
ik was laatst bij Rob van Laarhoven (cave creeck customs) en die was toevallig een buick motor aan scheiden van de bak. en zij tegen mij dit zijn de beste motors die ze toen in jeeps hebben gelegd. maar wil je er een bak van een jeep eraan gekoppeld hebben. dan moet er altijd een adaptor tussenin. anders gaat het niet passen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo waarom altijd negatief over amc blokken de amc v8 blokken zijn echt niet zo slecht als de meeste mensen zeggen en de spullen zijn nog overal te koop alleen chevy is meer verkocht vandaar

er word zelf met amc v8 blokken draghrace wedstrijden gereden in usa

dus zo slecht zijn ze nouw ook weer niet

de meesten kopen rommel van een ander en dan draait het in puin en dan is het ineens rommel

in een jeep hoort gewoon een amc

zijn er meer mensen die deze meening delen met mij of ben ik de enige die zweert bij een amc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo waarom altijd negatief over amc blokken de amc v8 blokken zijn echt niet zo slecht als de meeste mensen zeggen en de spullen zijn nog overal te koop alleen chevy is meer verkocht vandaar

er word zelf met amc v8 blokken draghrace wedstrijden gereden in usa

dus zo slecht zijn ze nouw ook weer niet

de meesten kopen rommel van een ander en dan draait het in puin en dan is het ineens rommel

in een jeep hoort gewoon een amc

zijn er meer mensen die deze meening delen met mij of ben ik de enige die zweert bij een amc

:bye1::yes::P:yes:;):yes::worshippy:

Helemaal mee eens!.!..

Motoren zijn gewoon goed maar niet als ze eerst helemaal afgetrapt worden,

dan verkocht voor weinig en zonder open te halen klakkeloos in een Jeep

gegooid worden en "maar kijken hoe lang 't heel blijft..."

Das vragen om problemen.

Ik ken Jeep's die gewoon 400.000 km probleemloos lopen maar je moet

ze niet gaan misbruiken.

Een Jeep is een Jeep als er Jeep op staat en een Jeep moter heeft!.!..

Ik krijg gewoon slapeloze nachten van zogenaamde Jeep liefhebbers die ergens de gore moed vandaan halen om er een Patrol diesel in te gooien...

SCHANDE!.!.!..

Dat de politie daar maar eens na keek i.p.v. boete's geven voor 2 km te hard rijden..

Maar das mijn personelijke mening...

Gr.Karel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo waarom altijd negatief over amc blokken de amc v8 blokken zijn echt niet zo slecht als de meeste mensen zeggen en de spullen zijn nog overal te koop alleen chevy is meer verkocht vandaar

er word zelf met amc v8 blokken draghrace wedstrijden gereden in usa

dus zo slecht zijn ze nouw ook weer niet

de meesten kopen rommel van een ander en dan draait het in puin en dan is het ineens rommel

in een jeep hoort gewoon een amc

zijn er meer mensen die deze meening delen met mij of ben ik de enige die zweert bij een amc

jij zegt dat de onderdelen nog overal te koop zijn. dan mag jij zeggen waar. want ik zoek nog een nieuwe krukas en nieuwe v-snaar pullies voor mijn voor mijn amc 304

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.precisionengine.com/crank-kits/

dit is er een maar jij rijdt toch met een chevy en geen amc of toch wel

maar alles is gewoon tekoop mail 4wd maar even die weet ook waar ze te koop zijn in usa zij hebben ze niet maar kunnen ze wel regelen voor je

dus even zoeken op usa internet

ik heb er een amc in liggen. en als ik die ooit aan gort rij en de kosten worden te hoog. dan leg ik er een chevy in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij zegt dat de onderdelen nog overal te koop zijn. dan mag jij zeggen waar. want ik zoek nog een nieuwe krukas en nieuwe v-snaar pullies voor mijn voor mijn amc 304

En wat mij opviel...

Bij B&S hebben ze het meeste op 't schap liggen..

Normaal altijd aan de duure kant maar voor motor onderdelen valt het mij altijd mee.

Het voordeel van de onderdelen van de 304 is dat de meeste het zelfde zijn als van de 4.2 blokken.

Zuigers, klepstoters, stoterstangen, tuimelaars en dat spul is allemaal het zelfde dus veel gemaakt en goedkoop.

Gr.ikke..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo waarom altijd negatief over amc blokken de amc v8 blokken zijn echt niet zo slecht als de meeste mensen zeggen en de spullen zijn nog overal te koop alleen chevy is meer verkocht vandaar

er word zelf met amc v8 blokken draghrace wedstrijden gereden in usa

dus zo slecht zijn ze nouw ook weer niet

de meesten kopen rommel van een ander en dan draait het in puin en dan is het ineens rommel

in een jeep hoort gewoon een amc

zijn er meer mensen die deze meening delen met mij of ben ik de enige die zweert bij een amc

AMC blokken zijn zeker niet slecht en ik ken slechtere blokken maar het is wel zo dat je nieuwe chevy blokken kan kopen voor beduidend minder als AMC blokken en dat maakt de chevy blokken zo populair.

Maar we moeten wel OT blijven. Iemand zoekt nog steeds een blok en bak.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat mij opviel...

Bij B&S hebben ze het meeste op 't schap liggen..

Normaal altijd aan de duure kant maar voor motor onderdelen valt het mij altijd mee.

Het voordeel van de onderdelen van de 304 is dat de meeste het zelfde zijn als van de 4.2 blokken.

Zuigers, klepstoters, stoterstangen, tuimelaars en dat spul is allemaal het zelfde dus veel gemaakt en goedkoop.

Gr.ikke..

tuimelaars van een 4.2 en amc V8 zijn NIET hetzelfde, lijken alleen sterk op elkaar.... spreek uit ervaring... :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tuimelaars van een 4.2 en amc V8 zijn NIET hetzelfde, lijken alleen sterk op elkaar.... spreek uit ervaring... ;)

Snap ik niet...

Ik heb een 304 gebouwd met de stoterstangen en tuimelaars van een 4.2 en die loopt nog steeds..

EN LOOPT NOG MOOI OOK!.!...

Nu weet ik niet wie wat fout gedaan heeft dan...

Gr.Ikke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...