Spring naar bijdragen

lichtschakelaar cj


Recommended Posts

ik weet het niet zeker meer maar dacht dat er onder in de schakelaar een pennetje zit. wat je moet indrukken en dan kan je de knop eruit trekken, misschien nog wat draaien ,waarna je de ring achter de knop kunt losdraaien en zo de schakelaar uit je dash kan halen. als ik het nog goed weet!? :bye1:de steen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
En hoe krijg je dan de rest eruit? wil niks forceren maar heb een 1/2 RVS Dashboard plaat voor over de km teller en alle andere knoppen. Hoe haal je die dan los?

JeepD

Die RVS plaat zit meestal met een soort van kleeflaag er tegenaan geplakt. Krijg je er wel af door hem voorzichtig los te wrikken met bijv een plamuurmes.

Terugplaatsen kan eventueel met een paar parkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die RVS plaat zit meestal met een soort van kleeflaag er tegenaan geplakt. Krijg je er wel af door hem voorzichtig los te wrikken met bijv een plamuurmes.

Terugplaatsen kan eventueel met een paar parkers

Jah maar dat is niet het probleem.

Hij moet EROP:D, dus moeten eerst de KM teller, oliemeter,voltmeter etc etc eruit, eraf. Nou lukken die meters wel alleen snap ik niet hoe dat systeem van de ventilatorknoppen werkt etc.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kun je de knoppen van de verwarming er niet af halen, even de kabels achter het dashboard volgen en op de verwarmingsbehuizing loshalen en de kabels er in z'n geheel uithalen.

volgens mij hoef je de snelheids, volt en oliedrukmeter niet los te halen. Plaat valt er over heen.

Knop van de blowermoter kun je er zo aftrekken (met een beetje beleid)

Succes

bewerkt door Shark
schrijfvouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de knoppen van de verwarming kun je er gewoon vanaf halen. want ze zijn namelijk ook los te koop. en als je slim ben zet dan ook een 3 polige schakelaar 25 amp op het dashbord voor het grootlicht. dan ben je van die verrekte voetschakelaar af. die nog alleens kapot willen gaan

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
volgens mij hoef je de snelheids, volt en oliedrukmeter niet los te halen. Plaat valt er over heen. Volgens mij kun je de knoppen van de verwarming er niet af halen, even de kabels achter het dashboard volgen en op de verwarmingsbehuizing loshalen en de kabels er in z'n geheel uithalen.

______________________

Plaatsen Datum

Goed gekopieerd man!! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...