Spring naar bijdragen

help geen vonk


Recommended Posts

Na een wild avontuur in het zand moesten we maar eens spoelen dachten wij. Zo reden wij de cherokee tot aan een water put, deze leek niet zo diep maar helaas, plotseling meer dan een meter, blub daar ging het kaarsje uit van de motor. Dat krijg je zonder snorkel hahaha, oke veel lol en met zijn vieren de auto op de kant geduwd( erg zwaar ) maar gelachen.

Nu alleen werkt alles weer maar krijg geen vonk, toch wel belangrijk om te rijden.

wie ooh wie weet een manier om dat makkelijk op te sporen

groetjes van een duikelaar;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Méér dan een meter water zeg je ?

Zo kan er water komen waar er normaal geen mag zitten...

Hopelijk nergens een kortsluiting veroorzaakt ? Ik zou toch alle modules en stekkers eens loshalen om te zien of de contacten niet geoxideerd zijn, en hopen dat je PCM geen optater heeft gekregen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auto al weer lekker droog, ik beloof dan ook plechtig dat ik nooit meer in de buurt van water kom behalve de wasstraat.

Het vonk probleem is veranderd in brandstof probleem, en dat nadat de startonderbreker er tussen uitgehaald is. iemand een idee.

Ook moet ik er bij vertellen dat ik alle stekkers en conectors losgehaald heb om alles goed drooog te maken en in te spuiten tegen oxidatie.

Dubbel gecontroleerd dat alles ook weer vast zit.

hoor graag ideeen.:wub:

ps vind het nog steeds leuk om er aan te werken, maar wil nu ook weer rijden toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ALs je op gas rijd, start hij wel op benzine.........

Doet hij het wel op de benzine stand?

(Brandstofpomp heeft een stekker onder de wagen, ergens ter hoogte van de achterbank. Vlakbij het brandstof filter.)

bewerkt door Ab
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...