Spring naar bijdragen

Velgen Restaureren


Recommended Posts

Heeft iemand de originele velgen van een Grand Wagoneer laten stralen, polijsten en opnieuw lakken (de grijze binnen-zijden) ?

Mijn velgen zijn ernstig aan een opknapbeurt toe, je komt natuurlijk snel uit bij de Velgendoktor in Uden maar de arrogantie en wachttijd van dit bedrijf staan me niet aan. (heb onlangs 1 stalen oldtimer velg daar laten richten, 6 weken op moeten wachten, na herhaaldelijk bellen, met op een bepaald moment de melding dat ze 'm niet meer konden vinden...?! ).

Alle info of tips welkom,

Thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand de originele velgen van een Grand Wagoneer laten stralen, polijsten en opnieuw lakken (de grijze binnen-zijden) ?

Mijn velgen zijn ernstig aan een opknapbeurt toe, je komt natuurlijk snel uit bij de Velgendoktor in Uden maar de arrogantie en wachttijd van dit bedrijf staan me niet aan. (heb onlangs 1 stalen oldtimer velg daar laten richten, 6 weken op moeten wachten, na herhaaldelijk bellen, met op een bepaald moment de melding dat ze 'm niet meer konden vinden...?! ).

Alle info of tips welkom,

Thanks

straatman velgentechniek heijen

is goed en snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Gisteren Straatman gebeld maar wil ze alleen stralen en poedercoaten...

(in helemaal zilvergrijs of kleur naar keuze...bleh!)

heeft slechte ervaring met Wagoneer velgen zeggen ze ?!

Ben vandaag zelf met alu-polish, schuurspons en daarna waterproof aan de gang gegaan...ziet er nu helemaal niet uit, er zit een behoorlijk taaie blanke lak overheen die er half afgebladderd is, en de rest komt er niet af, zal ze echt weg moeten brengen voor een professioneel resultaat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga de velgen van mijn GC zaterdag naar Wheelcare (.nl) brengen in Zeeland (plaats). Na wat rondgelezen te hebben schijnen zij wel goed werk te verrichten. Zeggen er ongeveer een week voor nodig te hebben. Over de velgendokter doen wel meer slechte verhalen de ronde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb iemand op Marktplaats gevonden in Amersfoort die tussen de 35 en 45 euro per velg vraagt, afhankelijk van de mate van beschadigingen; stralen, polijsten en blanke lak....moet ze nog wegbrengen, dus ben benieuwd ?

Of heeft iemand al (slechte) ervaring met deze aanbieder ?

http://link.marktplaats.nl/238134135

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...