Spring naar bijdragen

Lift set voor xj


pedro.rr
 Share

Recommended Posts

Heb een xj gekocht voor alleen offroad..nu heb ik er een set 33ers bij..maar dat past dus niet:whistle: ben nu op zoek naar een lift kit van ongeveer 3 tot 4inch gebruikt daar hij allen offroad gebruikt gaat worden hoeft het dus niet mooi te zijn..als je wat hebt laat het maar weten mag ook eigenbouw zijn ..als het maar werkt :P

bewerkt door pedro.rr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds niemand <_<

Je moet echt even geduld hebben want verhogingen van 3 a 4 inch voor een xj zijn niet zo veel aanwezig hier en als ze er zijn dan houden die mensen ze graag zelf onder hun xj.

Even offtopic.

Zorg wel dat je de jeep goed ga verstevigen bij je stuurhuis , stuurstangen , trackbar. Vooral omdat je hem alleen offroad ga gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet echt even geduld hebben want verhogingen van 3 a 4 inch voor een xj zijn niet zo veel aanwezig hier en als ze er zijn dan houden die mensen ze graag zelf onder hun xj.

Even offtopic.

Zorg wel dat je de jeep goed ga verstevigen bij je stuurhuis , stuurstangen , trackbar. Vooral omdat je hem alleen offroad ga gebruiken.

IK weet dat ze er niet veel zijn..hoop op een gelukje :P

Wat aanpassingen betreft ..ik begin net en probeer met niet al teveel kosten een start te maken..en toch neem ik een jeep :lol:..div aanpassingen (verstevigingen) komen later wel als ik tegen problemen aanloop..en dan gelijdelijk de XJ goed klaar maken.

Maar heb jij tekeningen, Foto`s van die verstevigingen ?

@ Boris bel je nog wel dit weekend :yes:

@ Rob dat zijn prijzen die iets tehoog voor me zijn..maar bedankt voor je reactie :(

bewerkt door pedro.rr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een cherokee wil verhogen komt er veel bij kijken zeker als je 33 inch banden wil monteren.

Ik ben van mening en dan spreek ik uit ervaring dat je zeker een 6.5 inch lift moet hebben om dit te realiseren. Tevens zal je flink wat metaal van je voorschermen weg moeten halen om de banden er goed in te laten passen.

Met een 4.5 inch verhoging moet je het houden op max 32 inch banden.

Zie plaatje wat erbij zit dan

1245402461-690.jpg

Met een 6.5 inch verhoging moet je het houden op 33 inch banden.

Zie plaatje wat erbij zit dan

1245402532-830.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook de zaag in je body zetten als je niet om het uiterlijk geeft.

Hier een XJ met 36" banden en 3" lift

n42500460_31431254_8596.jpg

De middelste

n669502353_1920705_2947.jpg

Is dat een 3inch verhoging ? Volgens mij zie is een long arm systeem achter het voorwiel en dat zo betekenen dat het minimaal 5,5inch moet zijn..of heb ik het mis :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat een 3inch verhoging ? Volgens mij zie is een long arm systeem achter het voorwiel en dat zo betekenen dat het minimaal 5,5inch moet zijn..of heb ik het mis :wub:

lang arm zegt alleen maar iets over de locatie en lengtes van de control arms. welke hoogte schroefveer je daarbij gebruikt bepaald de lifthoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lang arm zegt alleen maar iets over de locatie en lengtes van de control arms. welke hoogte schroefveer je daarbij gebruikt bepaald de lifthoogte.

Okee ..dacht dat een lang arm alleen nut had bij hogere lifts..maar gezien de speling die hij nog heeft aan de achter kant..blijft er weinig vrije slag over voor in het terein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...