Spring naar bijdragen

inbouw boardcomputer WJ


Recommended Posts

Dag mede Jeep liefhebbers,

Even voorstellen: Ramon, 38 jaar, autoliefhebber en sinds 2 weken in het bezit van een WJ 4.0 Laredo.:blush:

In eerste instantie natuurlijk wel op zoek naar een full options 4.7, maar eventuele gasinbouw, en het feit dat ik voor een hele goede prijs tegen een 1e eigenaar Laredo met weinig km's aanliep (134.000) van binnen en buiten in een superstaat, maakte de keuze uiteindelijk toch niet moeilijk :yes:

72858724.th.jpg

Ik ben meteen al even langs de sloop gereden en heb een paar verlichte zonnekleppen en een automatisch dimmende spiegel meegenomen, inc. de draadboom.

Nu is mijn vraag of iemand weet of de inbouw van een boardcomputer een hoop aanpassingen aan de bedrading vraagt.

(Heb gezien dat de draadboom via de hemel naar de linksachterstijl loopt en daar op een connector gaat)

Hopelijk kan iemand me hiermee verder helpen (eerdere ombouw acties) Verder zou ik dolblij zijn met een electrisch schema van WJ 4.0 Laredo

(Ik heb echt gezocht maar de links werken niet :bye1:)

Mvg,

Ramon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk dat was een mooie link !

Ben inmiddels een stuk(je) verder.

Er blijken 2 types BCM (Body Control Module) te zijn: standaard en premium.

Ga proberen om via de PCI bus de boardcomputer aan te sluiten.

Het is dan ook volgens de dealer afwachten wat er gebeurd (of alle functies werken) Anders moet ik de BCM vervangen, waardoor ook helaas de km stand veranderd wordt. Als dit allemaal lukt ga ik het hier in een How to .... beschrijven.

Gr,

Ramon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mede Jeep liefhebbers,

Even voorstellen: Ramon, 38 jaar, autoliefhebber en sinds 2 weken in het bezit van een WJ 4.0 Laredo.:wacko:

In eerste instantie natuurlijk wel op zoek naar een full options 4.7, maar eventuele gasinbouw, en het feit dat ik voor een hele goede prijs tegen een 1e eigenaar Laredo met weinig km's aanliep (134.000) van binnen en buiten in een superstaat, maakte de keuze uiteindelijk toch niet moeilijk :B

72858724.th.jpg

Ik ben meteen al even langs de sloop gereden en heb een paar verlichte zonnekleppen en een automatisch dimmende spiegel meegenomen, inc. de draadboom.

Nu is mijn vraag of iemand weet of de inbouw van een boardcomputer een hoop aanpassingen aan de bedrading vraagt.

(Heb gezien dat de draadboom via de hemel naar de linksachterstijl loopt en daar op een connector gaat)

Hopelijk kan iemand me hiermee verder helpen (eerdere ombouw acties) Verder zou ik dolblij zijn met een electrisch schema van WJ 4.0 Laredo

(Ik heb echt gezocht maar de links werken niet ;))

Mvg,

Ramon

Gefeliciteerd met je aankoop naamsgenoot!

Kon het niet nalaten om ff off-topic te reageren (ik heb alleen schema's van ZJ's) maar ik vraag mij nu af, ik probeerde in 2006 al op ze minst "Ramon1" te heten omdat gewoon "Ramon" ook al bezet was.... Vreemd, zeker omdat tot 2 maal toe de heren Modder-eters van het forum mij vertelde dat ik die namen niet kon "krijgen" omdat deze dus al bezet waren. Wat is uw antwoord hierop, Heren Modder-eters???? :P

Maar dat terzijde uiteraard. Welkom op dit prachtige forum, alwaar er vele antwoorden op uw vragen zullen volgen!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...