Spring naar bijdragen

Temperatuur


Recommended Posts

Afgelopen week met de caravan op stap geweest.

De temperatuur van mijn 5,2 V8 van 1994 liep op naar de 115 gr.C

Mijn caravan weegt 1400 kg, ik reed op de A58 tussen Breda en Eindhoven bij een buitentemp. van 26 gr.C

Deze temp. is nog niet desastreus, maar in juli gaan we in Zuid Frankrijk bij (hopelijk) 30 gr. C de bergen in en zal de temp. wel verder oplopen.

Wat kan ik eventueel nog meer doen dan Visco fan en temp. sensor na kijken en/of vervangen?

Motor heeft 110 000 km. gelopen en radiateur is in sept. 2008 vervangen.

Heeft iemand ervaring met een vergrootte automaatkoeler?(dit was een suggestie van een kennis van mij)

Graag jullie reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens de radiateur doorsoelen of themostaat vervangen ??

Werkt koelvin wel ??

Word ook wel eens thermostaat uigehaald in zomer in deze komende situatie, of het helemaal okay is niet zeker , duurt danlanger eer motor warm word snap je wel .

succes :wacko:

Ook niet in overdrive rijden met dat gewicht erachter alleen evt op rechte en vlakke stukken is beter

bewerkt door JOHN GRAND
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had precies het zelfde met mijn caravan in de bergen op een geg moment 125 graden en het lampje check gauges ging branden ik had dus ook vergeten de overdrive uit te zetten:whistle: en wat volgens mij ook wel mee speelde was dat ik de cruise control constant aan had staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...