Spring naar bijdragen

Bladveren jeep cherokee


michel1972
 Share

Recommended Posts

Te koop aangeboden deze heavy duty bladveren. Gemaakt door trailmaster in Duitsland. Deze bladveren zijn goed voor een verhoging zonder shackle en afhankelijk van het aantal bladen die je gebruikt van tussen 6.5 inch en 8 inch. Deze set wordt compleet met bushings geleverd.

Prijs 175 euro

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te koop aangeboden deze heavy duty bladveren. Gemaakt door trailmaster in Duitsland. Deze bladveren zijn goed voor een verhoging zonder shackle en afhankelijk van het aantal bladen die je gebruikt van tussen 6.5 inch en 8 inch. Deze set wordt compleet met bushings geleverd.

Prijs 175 euro

Stomme vraag misschien :lol: maar past dit toevallig niet onder een CJ7 van '78??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te koop aangeboden deze heavy duty bladveren. Gemaakt door trailmaster in Duitsland. Deze bladveren zijn goed voor een verhoging zonder shackle en afhankelijk van het aantal bladen die je gebruikt van tussen 6.5 inch en 8 inch. Deze set wordt compleet met bushings geleverd.

Prijs 175 euro

hallo zijn de bladveren voor een xj uit 91 zoja dan wil k ze graag van je overnemen en hoe oudt zijn ze??

m.v.g

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het past op elke cherokee XJ maar besef wel waar je aan begint!

Ruim 1 jaar oud

uhu mijn bladvereb zijn doorgezakt en ik moet egt andere hebbe,aangezien ik mijn cherokee aan het restaureren ben kan ik het beter gelijk goed doen! maar heeft u misschien email?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...