Spring naar bijdragen

uitlezen foutcodes xj 2001


RuudM
 Share

Recommended Posts

Wanneer ik het knopje van mijn dagteller eerst indruk en vervolgens mijn contact aanzet en daarna het knopje weer loslaat dan krijg ik een aantal piepjes te horen en op mijn kilometerteller verschijnen achtereenvolgens de getallen 1111111, 2222222 etc tm 999999. Je ziet toerenteller, snelheidsmeter heen en weer gaan en allerlei lampjes gaan even branden. Aan het eind van de rit staat alleen je contact nog aan.

Betekent dit dat alles in orde is?

vr gr

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de TJ uit dezelfde periode (met identiek dashboard) krijg je eerst een softwareversie, dan de foutcodes en daarna pas de 11111111 etc.

Ik weet niet 100% zeker of dat bij de XJ ook zo werkt, maar dan zou er dus inderdaad niks aan de hand zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik het knopje van mijn dagteller eerst indruk en vervolgens mijn contact aanzet en daarna het knopje weer loslaat dan krijg ik een aantal piepjes te horen en op mijn kilometerteller verschijnen achtereenvolgens de getallen 1111111, 2222222 etc tm 999999. Je ziet toerenteller, snelheidsmeter heen en weer gaan en allerlei lampjes gaan even branden. Aan het eind van de rit staat alleen je contact nog aan.

Betekent dit dat alles in orde is?

vr gr

Ruud

Hoi Ruud,

Herken je vraag. Heb zelf ook een XJ uit 2001 (60th anniversary). Ook hier heb ik het nog niet voor elkaar gekregen om de fout codes uit te lezen.

Ik krijg idd alleen maar een oplopende km teller van 11111111 tot 99999999 en alle meters en lampjes gaan een keer bewegen/knipperen.

Ik heb al van alles geprobeerd, 3 keer uit/aan, 5 keer uit/aan, dagteller ingedrukt houden, niets helpt.

Zijn er mischien nog jeepers die andere mogelijkheden weten?

Groetjes,

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...