Spring naar bijdragen

Dashboard CJ


Recommended Posts

Ik ben mijn CJ5 weer aan het opbouwen, en heb net alles in het dashboard weer aangesloten.

Vraag 1:

Nu gaat er rechts van mijn stuur een rood lampje branden (constant, ook al staat mijn contact uit), wat vroeger nooit brande of nooit heeft gebrand.

Iemand enig idee waar dit voor is?

1241629553-70.jpg

Vraag 2:

Iemand een idee waar, aan de linker kant van mijn stuur, boven de schakelaar voor mijn verlichting, een groene (trek)schakelaar voor dient?

De schakelaar zelf licht ook op als je hem inschakel (alleen als de verlichting van de auto aan staat).

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraag 1 denk ik iets van alarm ben je dat tegen gekomen met opbouwen van dashbord ledje dat alarm aan staat misschien heb je nu goede massa en voor heen niet

vraag 2 kan een zelfgemaakte groot licht schakelaar zijn hebben er mistlampen op gezeten of vind je nog ergens loze draden waar dan stroom op komt te staan

volg ze eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na het aansluiten van de verlichting voor, ging het lampje en de knipperlichten knipperen zodra ik mijn accu aansloot... dus toch een alarm..!?!

Heb het alleen nog niet kunnen vinden, vind het wel super irritant want kan nu niet zien of mijn knipperlichten enzo werken.. (omdat alles knippert:blink:)

Heeft voorheen nooit gewerkt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als jij je dachbord compleet er uit hebt gehad zo als je schrijft of op nieuw hebt aan gesloten en je bent geen zwarte kast tegen gekomen van alarm zit hij denk ik onder motor kap tegen schutbord

of kijk even bij zekering kast het alarm moet toch gezekerd zijn dan zekering er uit laten

je kan ook de knipperlicht activatie zekering laten klappen doet hij het ook niet meer

kijk even op hoe jat ik een auto:lol::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik ben gen zwart kasje tegen gekomen en kan het nu ook niet vinden... :yes:

misschien zit er wat verkeerds aangesloten, en dat daarom alles knippert? Maar mijn verlichting werkt wel gewoon, groot en klein licht, rem licht etc. De knipperlichten kan ik niet testen, want die knipperen constant...

Ik heb naast de bekabeling die de zekeringkast in gaat, nog 2 zekeringen voor de verlichting; Weet iemand of dit origineel is, en wat voor zekeringen daar in moeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb het knopje gevonden, wat overigens helemaal gaar was, en ik nooit wist waar hij voor diende...:D

Ik heb hem gerepareerd en knipperlichten gingen uit! Het rode lampje van de foto is gewoon een indicatielampje (denk toch origineel, want zit in de kabelboom verwerkt).

Nu verder met aansluiten van alles pfff :whistle:

Bedankt voor jullie hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb het knopje gevonden, wat overigens helemaal gaar was, en ik nooit wist waar hij voor diende...:coffee:

Heb hetzelfde gehad onderweg, ...spontaan knipperlichten aan .....

Heb me de tering gezocht, Heb dan ook nog een alarm er in...

Zoiets vergeet je nooit meer :bye1:

Succes Glenn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het rode lampje van de foto is gewoon een indicatielampje (denk toch origineel, want zit in de kabelboom verwerkt).

een rood knipperlampje dat waarschijnlijk (als ik de foto zie) van een alarm afkomt is zeker niet origineel. Een CJ van de leeftijd van jou CJ had zeker geen rood knipperlampje standaard

Je kunt het wel mooi laten knipperen als je het contact eraf hebt, dan lijkt het op een alarm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...