Spring naar bijdragen

Fsm Wj 2002


Recommended Posts

Goedemiddag mede Jeepgenoten,

Ik ben sinds vorige week vrijdag de trotse eigenaar van een Jeep GC uit 07-2002 en dit is dan waarschijnlijk een WJ.

Ik ben erachter gekomen dat ik ook de lekkage heb aan de hogedrukslang van de stuurbekrachtiging, en dat het lampje(stadslicht?) stuk is onder mijn linker koplamp.

Ik ben op zoek, voor bovenstaande en ogetwijfeld toekomstige reparaties :yes:, naar de FSM van mijn model Jeep.

Heeft iemand die voor mij?

Ik heb de forums al doorzocht, maar geen van de links werken nog.

Alvast bedankt.

Gr, Henri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mede Jeepgenoten,

Ik ben sinds vorige week vrijdag de trotse eigenaar van een Jeep GC uit 07-2002 en dit is dan waarschijnlijk een WJ.

Ik ben erachter gekomen dat ik ook de lekkage heb aan de hogedrukslang van de stuurbekrachtiging, en dat het lampje(stadslicht?) stuk is onder mijn linker koplamp.

Ik ben op zoek, voor bovenstaande en ogetwijfeld toekomstige reparaties :bye1:, naar de FSM van mijn model Jeep.

Heeft iemand die voor mij?

Ik heb de forums al doorzocht, maar geen van de links werken nog.

Alvast bedankt.

Gr, Henri

ik heb hetzelfde als gij :yes: maar er was onlangs een topic in verband met die slangetje

als k een klein tikske geef op die lamp dan gaat 'm weer een paar dagen wel :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat wil je weten ???, heb.nl een orginele versie op mijn pc staan

Ik wil hem in eerste instantie hebben voor het vervangen van de hogedrukslang van de stuurbekrachtiging. (hier heb ik al een topic over gevonden)

Maar wil hem gewoon ook hebben als naslagwerk en uit interesse.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...