Spring naar bijdragen

Stuur irritatie


Recommended Posts

Hallo,

Misschien is het normaal en moet ik eraan wennen.maar misschien is het ook wel zo.

Mijn probleem.

Ik vind dat mijn jeep nogal*zenuwachtig* stuurt.Hij reageert op elke kleine beweging aan het stuur.Ik heb het idee dat ik constant aan het *sturen* ben.

In mijn garage zeggen ze dat ik eigenlijk blij moet zijn met dit reageren van de jeep.

het is een ZJ 1997 4.0.is 1 3/4 verhoogd en heeft goodrich AT banden.

Ik vraag me af als ik alles weer orgineel zou maken of dat effect heeft op het stuurgedrag.

ook gaf de garage aan dat het vervangen van alle bushings door teflon ook kan meespelen dat de jeep in weze niet zwabbert,maar correct reageert.maar ik blijf het *vervelend vinden.

iemand hier ervaring mee cq weet wat wijsheid is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Misschien is het normaal en moet ik eraan wennen.maar misschien is het ook wel zo.

Mijn probleem.

Ik vind dat mijn jeep nogal*zenuwachtig* stuurt.Hij reageert op elke kleine beweging aan het stuur.Ik heb het idee dat ik constant aan het *sturen* ben.

In mijn garage zeggen ze dat ik eigenlijk blij moet zijn met dit reageren van de jeep.

het is een ZJ 1997 4.0.is 1 3/4 verhoogd en heeft goodrich AT banden.

Ik vraag me af als ik alles weer orgineel zou maken of dat effect heeft op het stuurgedrag.

ook gaf de garage aan dat het vervangen van alle bushings door teflon ook kan meespelen dat de jeep in weze niet zwabbert,maar correct reageert.maar ik blijf het *vervelend vinden.

iemand hier ervaring mee cq weet wat wijsheid is.

Is normaal met geen rubbers maar teflon. Hij zwabbert niet meer als een Jeep met slechte versleten rubbers. Het vervangen van teflon terug naar rubbers is een kostbare zaak,

De geringen verhoging heeft hier weinig tot geen effect bij.

Er zal wel weer een berg comentaar komen op mijn reactie.:lol:

Mazzel en de groeten uit het Haagse

Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is normaal met geen rubbers maar teflon. Hij zwabbert niet meer als een Jeep met slechte versleten rubbers. Het vervangen van teflon terug naar rubbers is een kostbare zaak,

De geringen verhoging heeft hier weinig tot geen effect bij.

Er zal wel weer een berg comentaar komen op mijn reactie.:yes:

Mazzel en de groeten uit het Haagse

Rene

Nee zo ver ga ik niet dat ik de teflon ga vervangen.:lol:

Ach de garage zegt eigenlijk hetzelfde als jij

PS

We zijn nog steeds erg blij met onze aankoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...