Spring naar bijdragen

hij liet me staan vanochtend :(


Stefan666
 Share

Recommended Posts

Housten, we have a problem.Vanochtend liet zonder voorwaarschuwing de xj me staan.startmotor draait goed, maar alleen geen "broem".Kan normaal de benzine pomp horen draaien , hoorde hem nu niet.Vraag 1, is dat ding ergens afgezekerd??Nr 2, waar zit de pomp eigenlijk?(dat ding wat zoemt, als je contakt aanzet)Nr 3, is er iets waar ik bij voorbaat al beter even naar kan kijken, als in bekende storing?Rare is, gister middag draaiend weg gezet, geen rare dingen, in de ochtend niet meer starten :(Sta open voor sugesties, en excuses voor de rare zinsbouw, geschreven op een gsm na een lange wandeling naar t werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zit de pomp boven de tank, en dus moeilijk bereikbaar. Althans, bij een ZJ wel. Als hij het plots niet doet zou ik het zoeken in de zekering of anders relais. Als je het instructieboekje nog hebt kan die je vertellen waar je de zekering kan vinden. Relais weet ik niet zo, maar kan wel kijken in FSM van een ZJ, zal wel niet zo vreselijk verschillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bij mijn xj 91 zit de pomp in de tank maar is te bereiken als je onder de auto staat het is wel ff rommelen maar te doen maar als je hem hoort zoemen dan is de pomp toch ok je kan ook ff kijken onder de kap daar zitten ook zekeringen 30amp en wat relais maar dit alles is bij een 91er maar mischien heb je er wat aan

succes Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we hebben een winnaar! :P

Het was de startblokkering, even gereset " broem ..... "

Had me vanochtend 1.15 uur lopen kunnen besparen, en een hoop gescheld... Naja, verder als wat zekeringen controleren met m'n

duffe harses was ik vanochtend niet gekomen.

Dus, voor de volgende..

Als je voltmeter niks meer aangeeft, startmotor draait, benzinepomp niet meewerkt , maar wel zeker voldoende spanning ( startmotor draait goed rond ).

Even startblokkering prutsen. ( zekering erin / eruit )

naja, dat was het iedergeval hier.

*gaat koffie zetten*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...