Spring naar bijdragen

Pasen 9,10,11,12,13 april


dezperado
 Share

Recommended Posts

Wat gaan we doen met Pasen ?

Ik ga naar INOR

liefhebbers om mee te gaan ?

10 is Goedevrijdag 12 en 13 1 ste en 2 e Paasdag

http://www.terreinrijden.nl/inor.htm

http://www.chaosboyz.nl/rubriek/terreinen/terreininor.htm

flayernl1.jpg

bewerkt door dezperado
flyer geplaatst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb Francis net ff gebeld

Ik zou met een groepje gaan van 6 autos maar hoor dat die niet hebben gereserveerd en dat er een groep uit Brussel komt met 40 auto's

de kosten zijn trouwens acceptabel

2 dagen terrein rijden incl. camping en gebruik van douches en toiletten

€ 60,00 elke extra nacht kost maar € 10,00 extra. (incl terreinrijden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke dag gebeld of bumper met trekhaak klaar is maar nog steeds niet en net gehoord dat voor vrijdag niks gebeurd dus moet helaas afhaken want zonder sleurhut ga ik niet.

Moet ik tentje lenen en zo Dus voorlopig even geen Inor voor mij.

Misschien dagje Bilstain

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar aangezien Marcel het organiseert zal het me niks verbazen dat weer een puinhoop wordt.:frusty:

Zonet weer teruggekomen van een weekendje Jeepen in INOR. Ik kan niet anders zeggen dat het een echt leuk weekend is geweest. Het weer was geweldig. Mooie temperaturen en ook nog een beetje regen. Door de regen veranderde INOR der mate, dat elk pad weer een nieuwe uitdaging werd. We hebben zelfs zo veel gereden dat we vergeten zijn een paar actiefoto's van ons zelf te maken. Wat ook wel leuk was, is dat we de mannen konden aanschouwen bij de proeven van de challenge. Alle proeven waren van tevoren al uitgezet en als de proeven niet bezet waren door de challenge zelf, mochten wij de proeven zelf uitproberen. Ik kan niet anders zeggen dat het echt geweldig was.

Daarbij komt dat de georganiseerde barbecue goed was, net als het ontbijt.

Beste Utah, snap eigenlijk niet goed wat de basis is van jou vooroordelende opmerking. Is het Jeep-forum een medium om mensen negatief neer te zetten? In dit geval een persoon die iets leuks voor een 4x4 liefhebber wil organiseren. Mijn inziens ben jij de beste Marcel een verontschuldiging schuldig. Ga eens kijken! Doe maar eens mee en vorm dan jouw mening.

Jos Reuling

ps:

Dit weekend is voor iedereen zeer aan te raden. Als het volgend jaar weer wordt georganiseerd, zal ik mijn uiterste best doen om er weer bij te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Utah, snap eigenlijk niet goed wat de basis is van jou vooroordelende opmerking. Is het Jeep-forum een medium om mensen negatief neer te zetten? In dit geval een persoon die iets leuks voor een 4x4 liefhebber wil organiseren. Mijn inziens ben jij de beste Marcel een verontschuldiging schuldig. Ga eens kijken! Doe maar eens mee en vorm dan jouw mening.

Jos Reuling

Beste Jos.

Mijn mening is gebaseerd op een eerdere ervaring en dus helemaal niet vooroordelend en dus ik ga me helemaal niet verontschuldigen.:frusty:

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...