Spring naar bijdragen

LPG uitbouwen ZJ


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

gas uitbouwen gewoon melden bij de rdw kentekenpapier opsturen aangetekend en 14 dagen later is alles klaar kosten rond de 30 euro

Dat dacht ik dus ook, en zo stond het ook op de website van de RDW. Maar ik heb net nog even gekeken voor de exacte regels (ga de 23e met JeepEd aan de slag), en nu staat er dus dat je wel moet herkeuren.

controle geen dus wel bewaren die gas installatie

terug keuren van benzine naar gas is moeilijker

Wat bedoel je met wel bewaren? Als ze op 't kenteken schrijven Benzine (ipv LPG), dan hoef je die oude zooi toch niet te bewaren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dacht ik dus ook, en zo stond het ook op de website van de RDW. Maar ik heb net nog even gekeken voor de exacte regels (ga de 23e met JeepEd aan de slag), en nu staat er dus dat je wel moet herkeuren.

Wat bedoel je met wel bewaren? Als ze op 't kenteken schrijven Benzine (ipv LPG), dan hoef je die oude zooi toch niet te bewaren?

ach ja kan altijd weer terug maar als je niet wilt hoeft dat niet

vorige week mij auto laten keuren van gas naar benzine

zooi er uitgehaald en klaar nu is het alleen nog wachten op het kenteken bewijs betreft verandering

maar zal morgen even bellen met mijn maat die werkt daar op kantoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Heb uiteindelijk niet veel foto's gemaakt, was te druk met het daadwerkelijke sleutelen en het voorkomen van rottige ongelukken :whistle: De fotos die ik wel heb, plaats ik binnenkort een keer.

Vanmorgen bij de RDW geweest, en de keurmeester vond het ook onzin, die nieuwe keuring i.p.v. een briefje sturen. Hij was er ook zo mee klaar, nog geen 5 minuten.

De auto hoefde niet gewogen te worden, hij heeft het originele gewicht opgezocht. Scheelt wel één klasse (lager). Nu 1706Kg leeg, voorheen 1762Kg.

Kenteken is nu dus aangepast, en wordt opgestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...