Spring naar bijdragen

Beetje rot.


Bunzing
 Share

Recommended Posts

Fotos staan op www.lenpcustoms.mijnalbum.nl onder chief en dan onder de foto's voordat hij uit elkaar is gegaan. Nieuwe achterbalk is klaar, nu nieuwe zijpanelen aan het maken. Handen zijn helemaal zwart van de rustseal, als je daar ooit mee werkt, ff handschoenen aan schieten want het komt er echt niet meer vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lang? Ik heb geen idee. We gaan de balk plaatsen als de nieuwe steunen klaar zijn. Dan slijp ik heel de bodem eruit en las er oude radiatoren in terug. Omdatdie geperst zijn zijn die lekker sterk, goedkoop en makkelijk te bewerken. Dan de wielkasten, vastmaken aan de boden, recht afslijpen vastbakken en dan weer verder. Mooi klusje is het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lang? Ik heb geen idee. We gaan de balk plaatsen als de nieuwe steunen klaar zijn. Dan slijp ik heel de bodem eruit en las er oude radiatoren in terug. Omdatdie geperst zijn zijn die lekker sterk, goedkoop en makkelijk te bewerken. Dan de wielkasten, vastmaken aan de boden, recht afslijpen vastbakken en dan weer verder. Mooi klusje is het.

Zou het zelf eerder netjes roestvrij maken en reconstrueren en vast lassen.

voor bakken hebben we een bakker op het forum...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het nog een beetje te redden was had ik idd. stukken erin gezet en die bewerkt. Maar helaas is alles te gaar. Dan kun je een paar dingen doen. Naar de sloop voor een andere bodem die waarschijnlijk ook gaar is, een plaat laten zetten vor de stevigheid, maar dat is ook niet optimaal og traanplaat etc. Maar radiatoren, als die netjes hard zijn, helemaal kaal zetten en aan elkaar braaien. Dan is het ook netjes. Zag net dat mijn maat het heel de onderkant opnieuw heeft gemaakt, foto's wederom op lenpcustoms.mijnalbum.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

MERCI! Ja ik ben er ook blij mee. Gelukkig ken ik mensen die dat goed kunnen en mijn rotzooi achter me opruimen. Van hout wat tassen gemaakt en wat andere dingen gezocht en dat het metaal maar murrig slaan voor de spatborden. Bodem heeft een maat precies gezet zoals de oude was. Netjes TIG afgelast etc. Komt nog eens een keer klaar geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...