Johnsprengers Geplaatst February 10, 2009 Rapporteren Share Geplaatst February 10, 2009 Het volgende "moet" gemaakt worden... De achterruit wisser doet raar.. Hij wist een kwart van de ruit en gaat terug wist de helft van de ruit en gaat terug en soms wist hij gewoon normaal.......... Wat een auto's he die jeep's:blink: Heeft iemand een idee of moet er gewoon een nieuwe motor in?? Thanks again voor de info Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst February 11, 2009 Rapporteren Share Geplaatst February 11, 2009 Bekend probleem , de makkelijkste oplossing vervangen door een andere. Heeft U een klep waarvan het ruitje ook open kan ? Het volgende "moet" gemaakt worden... De achterruit wisser doet raar.. Hij wist een kwart van de ruit en gaat terug wist de helft van de ruit en gaat terug en soms wist hij gewoon normaal.......... Wat een auto's he die jeep's:blink: Heeft iemand een idee of moet er gewoon een nieuwe motor in?? Thanks again voor de info Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst February 11, 2009 Rapporteren Share Geplaatst February 11, 2009 die ruitenwissermodule kan op twee fronten mankeren: 1) via het asje dat op de motor draait: daar komt soms vocht in, waardoor de as gaat roesten en zwellen en dan spant hij en lukt het draaien niet echt. Demonteren, schuren en een paar kilo grafietvet erin moet dit verhelpen. 2) bij de WJ is het zo dat er een hele zooi electronica inzit voor de interval en het automatisch parkeren. Meestal is er één van die triacs overleden op het printje en durft de zaak tilt slaan... 3) combinatie van 1) en 2) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johnsprengers Geplaatst February 11, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 11, 2009 Bekend probleem , de makkelijkste oplossing vervangen door een andere.Heeft U een klep waarvan het ruitje ook open kan ? Inderdaad de achterruit kan los open.. (wj van 99) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johnsprengers Geplaatst February 11, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 11, 2009 die ruitenwissermodule kan op twee fronten mankeren:1) via het asje dat op de motor draait: daar komt soms vocht in, waardoor de as gaat roesten en zwellen en dan spant hij en lukt het draaien niet echt. Demonteren, schuren en een paar kilo grafietvet erin moet dit verhelpen. 2) bij de WJ is het zo dat er een hele zooi electronica inzit voor de interval en het automatisch parkeren. Meestal is er één van die triacs overleden op het printje en durft de zaak tilt slaan... 3) combinatie van 1) en 2) He Frans, Jij hebt al veel mee gamaakt volgens mij met de Jeep.. Ik ga het asje maar eens bekijken. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst February 11, 2009 Rapporteren Share Geplaatst February 11, 2009 Jij hebt al veel mee gamaakt volgens mij met de Jeep.. Valt wel mee hoor... Heb hem nog maar 1,5 jaar... het ergste moet nog komen... even opsommen wat ik zoal gefixt heb: - nieuwe achterruitenwisser - nieuwe uitlaat - zetelverwarming - rubberhoes linkerwiel - pulse width modulator vervangen door eigen systeem (manueel) - handrem gefixt - achteras olielek gefixt - zetelverwarming opnieuw hersteld - andere uitlaat (2de) - krukaspositiesensor vervangen - sentry key module vervangen - ... dus zoals je ziet, dit is nog echt niets voor een Jeep... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst February 14, 2009 Rapporteren Share Geplaatst February 14, 2009 als alles gemaakt is verkopen en een nieuw project aanschaffen:lol: je weet dus dat je JEEP rijd:wacko: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.