Spring naar bijdragen

Olie druk


Recommended Posts

Ik had een lekkende olie druk sensor maar wel steeds goede olie druk.. Aangezien ik geen olie op de kinderkopjes van de oprit wilde heb ik de sensor vervangen......

Wat zie ik in eens stationair 3 bar bij 2000 rpm 0 bar en de lamp aan... ok sensor niet goed weer nieuwe besteld.. hetzelfde verhaal!!??

Heeft iemand ervaring hiermee? heb ik toch van de onderdelen leverancier de verkeerde sensor??? want ik kan niet geloven dat ineens de olie druk weg is........:(

Iemand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een lekkende olie druk sensor maar wel steeds goede olie druk.. Aangezien ik geen olie op de kinderkopjes van de oprit wilde heb ik de sensor vervangen......

Wat zie ik in eens stationair 3 bar bij 2000 rpm 0 bar en de lamp aan... ok sensor niet goed weer nieuwe besteld.. hetzelfde verhaal!!??

Heeft iemand ervaring hiermee? heb ik toch van de onderdelen leverancier de verkeerde sensor??? want ik kan niet geloven dat ineens de olie druk weg is........:D

Iemand??

bewerkt door brutus
vergeten te antwoorden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook eerst ff laten meten bij dealer rechtstreeks op hett blok, voordat je sensor gaat bestellen.

Heb ik ook gedaan, had hetzelfde probleem als jij, bleek dat vorige eigenaar geen onderhoud had gepleegd.

Ben nu bezig met uitbouwen van motor , want die heeft het inmiddels begeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook eerst ff laten meten bij dealer rechtstreeks op hett blok, voordat je sensor gaat bestellen.

Heb ik ook gedaan, had hetzelfde probleem als jij, bleek dat vorige eigenaar geen onderhoud had gepleegd.

Ben nu bezig met uitbouwen van motor , want die heeft het inmiddels begeven.

Hier ben ik voorals nog niet bang voor.... boekjes zijn netjes afgestempeld.

We gaan het zien.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...